י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כרטיס אשראי של בנק הפועלים? תתחיל להרוויח

אם אתם מחזיקים בכרטיס אשראי של בנק הפועלים אתם חברים במועדון cash back • בהרבה מאד רכישות שתבצעו עם הכרטיס, תקבלו החזר כספי היישר לחשבון הבנק שלכם

כרטיס אשראי של בנק הפועלים? תתחיל להרוויח



בנק הפועלים השיק את מועדון הלקוחות הגדול בישראל ( 1,300,000 חברים ), מועדון הלקוחות שאינו גובה דמי חבר אינו דורש רישום מוקדם ומעניק באופן אוטומטי הטבות בכל קניה - החזר כספי היישר אל חשבון הבנק.

מועדון הלקוחות הגדול בישראל

הלקוחות ייהנו ממבצעים אטרקטיביים והטבות ייחודיות. בפועלים Cash Back ישתתפו מאות עסקים, הן רשתות מובילות והן בתי עסק קטנים בכל רחבי הארץ.

כל מחזיקי כרטיסי האשראי של בנק הפועלים מקבוצת ישראכרט (כרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד וויזה) ואמריקן אקספרס, יצורפו באופן אוטומטי לפועלים Cash Back, ללא כל צורך ברישום וללא כל תשלום נוסף. (לא כולל כרטיסי חיוב שאינם כרטיסי אשראי מסוג DIRECT, דלקנים וכרטיסים נטענים).

• ההצטרפות אוטומטית ובחינם – לכל הלקוחות בעלי כרטיסי אשראי של בנק הפועלים מתשלובת ישראכרט: כרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס וויזה (לא כולל כרטיסי חיוב שאינם כרטיסי אשראי מסוג DIRECT, דלקנים וכרטיסים נטענים).

• המועדון ייצר את החיבור בין העסקים בישראל לבין לקוחות הבנק, הגדול בישראל, ובכך יעודד את צמיחתם של העסקים השונים- החל מבית העסק הקטן ליד הבית ועד לרשתות ארציות.

• בכל חודש ייהנו לקוחות הבנק מהטבות ומבצעים אטרקטיביים.

"המהלך משתלב עם האיסטרטגיה של הבנק", אומר ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, "להעניק ערך כלכלי אמיתי לכל לקוחותיו ולתמוך בהתפתחות הסקטור העסקי, כולל עסקים קטנים שייהנו מפלטפורמה שיווקית כמו רשתות גדולות"

ההטבות לצרכנים - החזר כספי מיידי לחשבון הבנק, בכל רכישה

ההחזרים הכספיים בגין רכישות חברי המועדון יהיו בשיעור של עד 10% מסך סכום הרכישה. ההחזרים שיתקבלו מבתי העסק שישתתפו בפועלים Cash Back יוזרמו במזומן לחשבון הבנק של לקוחות פעם בחודש ויפורטו בדו"ח התנועות בכרטיס האשראי.

עם השקת התוכנית, מכריזים בנק הפועלים ובתי העסק המשתתפים בתוכנית על מבצעי השקה אטרקטיביים.

חידוש נוסף בתוכנית פועלים Cash Back – ההחזרים הכספיים יינתנו לא רק על רכישות בנקודות המכירה אלא גם על רכישות באמצעות האינטרנט בבתי עסק המשתתפים בתוכנית.

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר: "המהלך מהווה חלק מהאסטרטגיה של הבנק הממוקדת במתן ערך מוסף לכל לקוחותיו, תוך שקיפות מירבית, וכן לתמוך בהתפתחות הסקטור העסקי בישראל בכלל, ובעסקים קטנים ובינוניים בפרט. במסגרת המועדון החדש ישולבו עסקים קטנים רבים, שייהנו מפלטפורמה שיווקית רחבה, ממש כמו הרשתות הגדולות".

אלי כהן, מנהל מטה שיווק, שירות ואחריות חברתית בבנק הפועלים, אמר: "במהלך של בנק הפועלים יש בשורה כפולה לעולם הצרכנות בישראל: אנו הופכים את כרטיסי האשראי של הבנק לכלי חסכוני ביותר בהתנהלות היום-יומית של לקוחות הבנק, ובמקביל מעניקים לאלפי בתי עסק בישראל, כולל עסקים קטנים, את היכולת לפתח ולהרחיב את פעילותם על בסיס נאמנות ארוכת טווח של לקוחותיהם".

בתוכנית פועלים Cash Back ההחזרים הכספיים אינם מותנים במינימום פעילות בכרטיס האשראי או בגובה המחזור החודשי, אינם מותנים ברישום מראש להטבה ואינם מותנים במימוש ברכישה חוזרת בבית העסק ששייך לתוכנית.

ההטבות למעניקי ההטבות - אתר אינטרנט, יעוץ וליווי עסקי ו... פרסום חינם

כאמור, עשרות רשתות מובילות כבר הצטרפו לתוכנית מועדון פועלים Cash Back וכן כ- 250 עסקים קטנים בכל רחבי הארץ. בנק הפועלים מתעתד להרחיב את רשימת העסקים המשתתפים בתוכנית ויאפשר לכל בית עסק שירצה להעניק הטבות ללקוחות, להצטרף לתוכנית המועדון. מעריכים כי בתום השנתיים הראשונות לפעילות המועדון, יצטרפו לתוכנית למעלה מ- 3000 בתי עסק קטנים ובינוניים וכ-120 בתי עסק גדולים.

בין העסקים והחברות שכבר הצטרפו לתוכנית: רשת קסטרו, סטימצקי, ישרוטל, קפה ג'ו, רמי לוי שיווק השקמה באינטרנט, א.ל.מ, קשרי תעופה, גלובוס גרופ, נגב קרמיקה, אופטיקה הלפרין, אדידס, וואלה שופס, כיתן, באדג'ט, אופיר טורס, שלמה Sixt, ישראייר, סבון של פעם, תדיראן סטור, רימונים, תשלובת אלוני, מצמן את מרוץ, לי קופר, מדינה מילאנו, שטיחי כרמל, ברליץ, DELL, לאוקסיטן, בנטון, פדני, רהיטי שגם, קוק סטור, ניופאן גורמה, מכבי תל אביב ועוד.

במסגרת אתר הבנק, מושק אתר הטבות חדש ויעודי לפועלים Cash Back שיכלול מידע מפורט על ההחזרים הכספיים הניתנים על ידי בתי העסק שמשתתפים בתוכנית. האתר גם יפרסם בכל חודש מבצעים אטרקטיביים ללקוחות הבנק בבתי עסק נבחרים.

בנק הפועלים מתכוון להשיק בעתיד אפליקציה סלולרית מבוססת מיקום, שתאפשר ללקוחות לקבל מידע עדכני אודות ההטבות והמבצעים מכל מקום ובכל זמן.

הילה הרמולין-רונן, מנהלת האסטרטגיה השיווקית בבנק הפועלים, אומרת: "לקוחות בנק הפועלים מחזיקי כרטיס האשראי הבנקאי, ייהנו מהחזר כספי וממגוון רחב של הטבות ומבצעים שמצטרפים להטבות שמעניקות ישראכרט ואמריקן אקספרס כבר היום, ובכך ייהנו לקוחות הבנק מהצעת ערך רחבה ואטרקטיבית יותר. במסגרת פעילות המועדון, נפעל להגדלת סכום ההחזר הכספי שכל לקוח יקבל ע"י הצעות אטרקטיביות שרלוונטיות ללקוחות."

בנק הפועלים מתכוון לצאת במעטפת פרסומית רחבה לצורך פרסום תוכנית פועלים Cash Back אשר תכלול מידע מפורט על ההחזרים הכספיים וההטבות השונות הניתנות על ידי בתי העסק המשתתפים בתוכנית.

לצורך כך, רכש הבנק חבילת מדיה שנתית בעיתונות המקומית ובתחנות הרדיו האזוריות.

במסגרת פרסומי תוכנית המועדון, יפורסמו ההחזרים וההטבות הניתנים לא רק ברשתות הגדולות אלא גם בבתי עסק קטנים ובינוניים, כחלק ממדיניות הבנק לתמיכה בעסקים קטנים ובינוניים.

























בנק הפועלים כרטיס אשראי מועדון לקוחות ציון קינן הטבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד