ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

"הדובר לא צריך להיות בפרונט"

ב'איחוד הצלה' מצאו דובר חדש, לאחר עזיבתו של ירח טוקר - בצלאל קאהן. קאהן, לשעבר עיתונאי ב'יתד נאמן' אומר ל'בחדרי חרדים': "אשתדל להאיר זוויות חדשות בפעילות הארגון" • ראיון ראשון

בצלאל קאהן עם יצחק פינדרוס, אותו דיברר בביתר עלית
בצלאל קאהן עם יצחק פינדרוס, אותו דיברר בביתר עלית

ב'איחוד הצלה' נפרדים מהמשמר היוצא, והיום (ד') מקבלים את המשמר הנכנס. לא, לא מדובר בנושאים הקשורים להצלת חיים, בו הארגון מתעסק במשך כל ימות השנה במסירות מעוררת התפעלות. מדובר בג'וב איזטורי לכאורה במשרדי הארגון. לכאורה אמרנו, ולא בכדי.

רק לפני מספר שבועות פרסמנו באתר 'בחדרי חרדים' על מינויו של ירח טוקר, דובר ארגון 'איחוד הצלה', לדובר ועדת הכספים. טוקר, שנחשב לאשף יחסי ציבור, 'הוזעק' למערכה, והתייצב אל הדגל, לעזור ליו"ר ועדת הכספים החדש לעשות גלים, ולהתבלט מבחינה תקשורתית. בינתיים, אם יורשה לנו לשפטו על פי הזמן הקצר בו הוא ממלא את התפקיד, הוא עושה זאת בהצלחה לא מבוטלת.

בארגון 'איחוד הצלה', חיפשו מחליף לדובר וליחצ"ן, והיום באו על סיפוקם.

לתפקיד מונה בצלאל קאהן. קאהן, בעברו עיתונאי בעיתון 'יתד נאמן', הוא כיום בעלים של משרד יחסי ציבור בשם 'קאהן תקשורת', ומשמש כעורך תוכן באתר אינטרנט חדש.

בשיחה לאתר 'בחדרי חרדים' הוא אומר: "אני לא חושב שהמינוי אמור לעלות לכותרות. התפקיד של הדובר הוא לשים את הארגון אותו הוא מדברר בכותרות, ולא את עצמו. אני לא האישו".

• איך בחרו דווקא בך? היו עשרות מועמדים?

"אני מלווה את ארגון 'איחוד הצלה' מאז הקמתו. הייתי שותף להקמת הארגון הנפלא הזה. אני שמח שיש לי את האפשרות לדברר את הארגון. אנסה להיכנס לנעלי קודמי, שעשה עבודה נהדרת".

• עקבת אחרי עבודתו של טוקר? מה יש לך להגיד?

"אני רק יכול לומר שאשתדל לעשות את מה שירח עשה. הוא חד בדרא. אנציקלופדיה מהלכת בכל מה שקשור לחדשות וליחסי ציבור. אני אאלץ לעבוד קשה, בשביל לעשות את העבודה שהוא עשה".

• איך אתה רואה את עבודתך בדברור ה'איחוד'?

"אשתדל להאיר זוויות חדשות. אני לא רואה את עצמי במרכז. באירועים שאצטרך להופיע, אעשה זאת. אבל יש מקום לתת דגש לפעילות הלא מפורסמת של הארגון. יש מערכת שלמה של שיעורי תורה, חלוקת מצרכים, ועוד אין ספור דברים. אשתדל להתמקד גם בזה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד