י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שחקנית הסרט למלא את החלל זכתה בפסטיבל ונציה

הסרט, שהופק על ידי הקולנוענית החרדית רמה בורשטיין, זכה לפידבק נחשב: השחקנית הדס ירון קיבלה את פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל ונציה

שחקני הסרט. צילום: יח"צ
שחקני הסרט. צילום: יח"צ

הסרט המרגש 'למלא את החלל' של היוצרת החרדית רמה בורשטיין, ממשיך לגרוף הצלחה: לאחר שהוצג בפסטיבל ונציה, פסטיבל הסרטים הותיק ביותר וואחד משלושת החשובים בעולם, זכה הסרט בפרס במסגרת הפסטיבל, כאשר השחקנית הצעירה הדס ירון בת ה-22, המגלמת בסרט חרדית, קיבלה את פרס השחקנית הטובה ביותר על משחקה בסרט.

הסרט, שזכה לביקורות חיוביות בעיתונות, הוא הסרט הראשון שרמה בורשטיין כתבה וביימה עבור הזרם המרכזי של קהל הקולנוע בישראל. בתחילת הסרט, שמופק בתמיכת קרן הקולנוע הישראלי, רשת וקרן אביחי, הולכת שירה מנדלמן עם אמה רבקה (עירית שלג) לסופרמרקט השכונתי כדי "להשקיף" על פנחס, בחור שרוצים לשדך לה. שירה נדהמת: לא רק שפנחס הוא כזה עילוי, הוא גם כל כך יפה בעיניה, עם המשקפיים העבים והזקנקן שזה עתה החל לעטר את פניו.

אבל אז הכל משתבש. אסתר (רננה רז) אחותה הגדולה, מתה תוך כדי לידת בנה, ומשאירה אחריה את יוחאי בעלה ואת הרך הנולד. כעבור זמן, שירה מגששת אצל אמה בנוגע לשידוך שלה, אבל זו שקועה בצערה. רק לאחר שיוחאי האלמן מקבל הצעת שידוך שתאלץ אותו לעבור להתגורר עם בנו בבלגיה - האם מתעוררת לפעולה. היא נחרדת מהרעיון שתיאלץ לוותר על הנכד שלה ומחליטה לשדך ליוחאי את בתה הצעירה.

רמה בורשטיין, היא בעלת תשובה חרדית, המתגוררת בתל-אביב. את הסרט יצרה "תוך ליווי תורני".
ונציה למלא את החלל רמה בורשטיין שחקנית פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד