א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

נוכל חרדי הונה מכרים בעשרות אלפי שקלים

צעירר חרדי מבני-ברק ניצל את מעמד אביו וביצע 'עוקץ': באמצעות סיפורים שבדה הצליח לקבל עשרות אלפי שקלים • נעצר ביום רביעי, ומאז הובא פעמיים להארכת מעצר

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

לבית המשפט השלום בתל אביב יובא היום (א) להארכת מעצר בחור בן 21, תושב בני-ברק, שנעצר בשבוע שעבר בחשד כי באמצעות הסברים מפוקפקים קיבל כסף מזומן מתושבי העיר - ונעלם. החשוד, כך על פי החשד, ניצל את מעמדו של אביו בקהילה, ובכך גרם לאנשים רבים להאמין לו.

הוא חשוד כי הונה עוברי אורח, שאת חלקם הכיר, וקיבל מהם אלפי שקלים במרמה.

שיטת הפעולה של הבחור הייתה פשוטה: הוא ניגש לעוברי אורח ברחוב, השתמש בתירוצים כמו "נתקעתי כאן ואני חייב להגיע לצפון", "כרטיס האשראי שלי לא עובר", "נגמרו לי המזומנים", "אחזיר לך את הכסף באמצעות העברה בנקאית", ועוד, ובכך הצליח לקבל כספים, אך במקום לעמוד בהבטחותיו - נעלם.

הבחור נעצר ביום רביעי שעבר על-ידי מחלקת פשעים ואלימות במשפחה במרחב דן. ביום חמישי הוארך מעצרו ביממה, וביום שישי, בדיון נוסף שהתקיים, הוארך מעצרו עד היום בצהריים, אז יתקיים דיון נוסף בעניינו.

על פי המשטרה, הוא חשוד כי מסר לנעקצים מספר טלפון, באמצעותו יוכלו ליצור עמו קשר, אך המספר לא היה פעיל. לדברי המשטרה, מדובר בסכומים המצטברים לעשרות אלפי שקלים, כולל מקרה בודד בו קיבל אלפי שקלים מאדם אחד.

ההערכה היא כי תרגילי העוקץ בוצעו על ידו בעיקר בבני-ברק, עיר מגוריו, אך יתכן כי ביצע את התרגיל במקומות נוספים בארץ. כאמור, היום הוא יובא להארכת מעצר נוספת.
נוכל טלפון בית משפט עוקץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד