י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

רכז ביטחון נדרס למוות ב'פגע וברח' בשומרון

נהג שהסיע שבחי"ם דרס למוות את ליאור פרחי, רכז הביטחון של היישוב שערי תקווה, לאחר שדרש ממנו לעצור לבדיקה, ונמלט מהמקום • בעל הרכב התלונן על גניבתו, ועוכב בחשד למעורבות • נעצר חשוד

הרכב הפוגע שאותר לאחר האירוע
הרכב הפוגע שאותר לאחר האירוע

ליאור פרחי, רכז הביטחון בן 40 של היישוב שערי תקווה, נדרס הבוקר סמוך לשעה 9:10 בכביש 505 שבשומרון. פרחי נפצע באורח אנוש, ומת מפצעיו לאחר זמן קצר בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. הרכב הדורס נמלט מהמקום. נבדק החשד כי מדובר בפיגוע דריסה.

על פי החשד, נהג רכב שהסיע שוהים בלתי חוקיים - פגע ברכז הביטחון לאחר שסימן לו לעצור לבדיקה. בסריקות שנערכו באזור נמצא הרכב הפוגע כשהוא ריק מנוסעיו. לאחר סריקות שנערכו מספר שעות בסיוע מסוק, אותר החשוד בן 25 תושב כפר קאסם, החשוד נלקח לחקירת שב"כ.

בעל הרכב שמכוניתו דרסה למוות את רכז הביטחון, יצר קשר עם המשטרה כחצי שעה לאחר התאונה והודיע כי רכבו נגנב. הוא הגיע לתחנת משטרת ראש העין, שם התלונן כי רכבו נגנב לפני שאירעה התאונה, סמוך לשערי תקווה.

בעל הרכב הוא תושב כפר קאסם, והוא עוכב לחקירה בתחנת ראש העין. במשטרה חושדים כי הוא היה מעורב בדריסה וכי סמיכות הדריסה לתלונה, כחצי שעה בלבד, איננה מקרית. הוא נחקר על ידי חוקרי מחוז ש"י.

ליאור פרחי, בן 40, רכז הביטחון של היישוב שערי תקווה ייטמן מחר (שני) בשעה 14:00 בהלוויה צבאית בבית העלמין סגולה.

עמוס יעקב, מפקד מחוז ש"י אמר: "הרכב שהסיע שוהים בלתי חוקיים פרץ מחסום צה"לי. הרבש"ץ ניסה לעצור את הרכב ולחסום אותו בגופו. בתגובה הרכב ניגח ודרס בכוונה תחילה את הרבש"ץ".

יו"ר ועד מתיישבי שומרון, בני קצובר, אמר בתגובה לפיגוע הדריסה בסמוך לאלקנה: "אנו מתריעים כבר זמן רב על הסכנה ורפיון הלחץ בפעילות נגד השב"חים בכניסה וביציאה במחסומים. אני מציע לשר הביטחון לעסוק בנושאים אלו, ולא במכשולים לאוניברסיטת אריאל ופירוק מאחזים".

פגע וברח דריסה איש ביטחון חשוד שבחי''ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד