כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

משרד החינוך: תשלומי חודש ספטמבר הועברו לישיבות

התשלומים השוטפים למוסדות הועברו, וכבר ביום שלישי הקרוב יופיעו בחשבונות הבנק • התשלום התאפשר לאחר פעילותו הברוכה של ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס

סגן השר, מנחם אליעזר מוזס. צילום ארכיון
סגן השר, מנחם אליעזר מוזס. צילום ארכיון

לאחר עיכוב קצר בהעברת תשלום שוטף ספטמבר לישיבות, בהיעדר נהלי תמיכה מתוקנים במוסדות תורניים לאור פקיעת 'חוק טל', הודיע היום (א') מנהל אגף בכיר מוסדות תורניים במשרד החינוך, עמוס צייאדה, לסגן שר החינוך, הרב מנחם אליעזר מוזס, כי העברת התשלום בוצעה במערכת התשלומים של החשכ"ל, כך שביום שלישי כבר יראו מנהלי המוסדות את התקציב בחשבונות הבנק שלהם.

כזכור, בשל פקיעת 'חוק טל', הורה משרד המשפטים למשרד החינוך לעכב את המשך העברת התקציבים למוסדות תורניים עד לתיקון נהלי התמיכה המתייחסים בהיקף סך השעות וימי הלימוד למופיע בנוסח החוק.

אגף בכיר מוסדות תורניים, בהתייעצות עם משרד המשפטים, החל בהליך פרסום מזורז להגשת הנהלים המתוקנים להערות הציבור. לאחר קבלת הערות הציבור ובדיקתם, חתם שר החינוך, גדעון סער, על הנהלים המתוקנים ובכך אפשר את העברת התשלום לישיבות עוד לפני החגים.

בלשכת הרב מוזס מבקשים להודות לשר החינוך ולמנהל האגף עמוס צייאדה על פעילותם להעברת התקציב החודשי עוד לפני החגים ובכך להקל על בני התורה המתמודדים עם הוצאות מרובות בשל החגים.
מוזס תקציבים ישיבות חוק טל עמוס צייאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד