כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

צה"ל תקף מחנה אימונים בעזה; יש לימודים

יממה לאחר הפגיעה הישירה בנתיבות ובאר שבע, צה"ל משיב אש • מספר פלסטינים, ובהם ילדים, נפצעו קל • ראשי הרשויות בדרום החליטו על פתיחת שערי בתי הספר

טיל הגראד שנפל אמש; צילום אריאל נגר עיתון עניין בעיר
טיל הגראד שנפל אמש; צילום אריאל נגר עיתון עניין בעיר



24 שעות לאחר הפגיעה הישירה של טיל גראד בבית בנתיבות וטיל נוסף ששוגר לעבר באר שבע, כלי תקשורת פלסטינים מדווחים כי צה"ל תקף מספר מטרות ברצועת עזה.

בין היעדים שהותקפו ברצועה: 2 אתרים ומחנה אימונים של הזרוע הצבאית של חמאס בצפון ובמזרח עזה. כמו כן הותקפה מנהרת הברחה באזור רפיח.

זמן מה לאחר מכן, הופצץ שטח פתוח באזור מחנה הפליטים נוסיראת במרכז רצועת עזה.

על פי הדיווחים, מספר ערבים ובהם ילדים, נפצעו באורח קל.

ב'טרור ווטש' דווח, כי שיגור כושל של רקטה מצפון רצועת עזה, התפוצץ בעת ניסיון שיגור.

דובר צה"ל מסר כי כלי טיס של חיל-האוויר תקפו במהלך הלילה אתר לייצור אמצעי לחימה, מוקד פעילות טרור ומנהרת טרור בצפון רצועת עזה ומנהרת הברחה בדרום הרצועה.

"זוהו פגיעות מדויקות במטרות, וכל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם" נאמר. "התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל".

צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמא"ס הוא הכתובת ועליו האחריות.

יש לימודים

עיריית אשדוד ועיריית באר שבע הודיעו כי מוסדות החינוך בערים יפעלו הבוקר (שני) כסדרם.

אתמול (ראשון) לפנות בוקר נורו 2 טילי גראד לעבר דרום הארץ, ואחד הגראדים פגע ישירות במבנה שהיה ריק מדיירים. בעקבות כך, בשתי הערים החליטו הבוקר שלא לקיים את הלימודים בעקבות ירי הרקטות מרצועת עזה הלילה.

אתמול, לאחר הערכות מצב של ראשי העיריות בדרום בשיתוף עם פיקוד העורף ונציגי מערכת הביטחון הוחלט כי הלימודים מחר בערים באר שבע ואשדוד יתקיימו כסדרם.

מאז ראשית 2012 פגעו בישראל 455 רקטות. 10 רקטות פגעו בישראל מאז ראשית חודש ספטמבר.

בפיקוד העורף לא שינו את הנחיות ההתגוננות לאוכלוסיה והורו על המשך קיום השגרה. "כפי שנוכחנו גם הלילה התנהגות נכונה בהתאם להנחיות מצילה חיים", נמסר מפיקוד העורף. בהתאם להנחיות מתבקשים התושבים, בהישמע אזעקה או קול נפץ, לסיים את תהליך המיגון ולהכנס למרחב מוגן. באם לא ניתנה הנחיה אחרת, לאחר 10 דקות ניתן לצאת מהמרחב המוגן.
גראד לימודים אשדוד באר שבע דרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד