כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חיים מנחם רוסט נעצר - ושוחרר בתנאים מגבילים

הסיקריק נחשד בהדבקת דלת של תושב בני ברק והנחת פצצת סירחון בפתח ביתו • שוחרר בערבות ובתנאים מגבילים, אך קיבל אישור לנסוע לאומן לראש השנה

חיים מנחם רוסט. צילום ארכיון
חיים מנחם רוסט. צילום ארכיון

חיים מנחם רוסט, תושב שכונת בתי ורשא, בנו של שלום ברוך רוסט, ומי שנחשד בעצמו בעבר במעורבות במעשי ונדליזם בשכונת בתי ורשה, נעצר אמש (א) בבני ברק, לאחר שנחשד בהדבקת דלת ביתו של תושב העיר, ובהנחת פצצת סירחון בפתח ביתו. המשטרה חשדה בו כי הוא מעורב באירוע לאחר שקיבלה את התלונה.

רוסט לא שיתף פעולה עם חוקריו, והוא הובא לפני שמאי בקר, שופט בית משפט שלום בתל אביב, להארכת מעצרו, ולאחר מכן שוחרר בתנאים מגבילים.

נציגת המשטרה ביקשה בדיון לשחררו למעצר בית מלא מחוץ לירושלים או בני ברק למשך חמשה ימים. כחיזוק לבקשתה טענה כי קרוב למתלונן זיהה אותו במצלמות האבטחה.

עורך דינו, יאיר נהוראי, טען בתגובה כי אם קיים צילום וידאו המוכיח שזה הוא "מדוע יש צורך בכך שאדם שקשור למתלונן יזהה אותו? הרי כל אחד, אפילו המשטרה יכולה לעשות זאת". בהתאם לטענתו הוא ביקש לשחררו ללא תנאים.

השופט, שילב את בקשת המשטרה ואת בקשת עורך דינו, וקבע כי רוסט ישוחרר בערבות עצמית וצד ג' בסך 5,000 שקל כל אחת, הפקדת מזומן בסך 1000 שקל, איסור יצירת קשר עם המעורבים בפרשה והרחקה למשך 30 יום מבתי ורשה.

בנוסף, אישר השופט לרוסט לצאת מהארץ לאומן כדי להיות שם בראש השנה.

"לקחתי בחשבון כי מדובר בעניינים שאינם מחייבים צעדים דרסטיים", הוא כתב.
חיים מנחם רוסט אומן בית המשפט מנעול וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד