ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

"שלחתי לאמא שוקולד והתברר: היא נהרגה בתאונה"

בתאונת דרכים קטלנית בגוש עציון נהרגה ד"ר שירה אברמזון מתקוע • בתה הלומדת במגדל העמק, שיגרה לה שוקלד ואז התברר לה: אמא איננה • גם האב נפטר לפני שנתיים

התאונה. צילום: דוברות משטרת מחוז שי
התאונה. צילום: דוברות משטרת מחוז שי

בשעות הצהרים היום (ב), אירעה תאונת דרכים קשה בגוש עציון, שירה אברמזון בת 60 תושבת תקוע נהרגה, ומהמקום פונתה פצועה באורח קשה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

תאונת הדרכים החזיתית בין ארבעה כלי רכב, אירעה מעט לאחר השעה 16:00 בין תקוע להרודיון במזרח גוש עציון.

צוותי מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום ביצעו פעולות החייאה בפצועה אנוש, אך רופא נאלץ לקבוע את מותה.

חמישה פלסטינים שנפצעו באורח קל פונו באמצעות אמבולנסים של הצלב האדום לבתי החולים בתוך שטחי הרשות הפלסטינית.

זאבי סופר חובש 'איחוד הצלה' סיפר "מדובר בתאונה חזיתית בין רכב פלסטיני לרכב ישראלי, אני וחובשים נוספים של 'איחוד הצלה' טיפלנו בפצועה שמצבה מוגדר בינוני ולמרבה הצער הנהגת נהרגה במקום, כמו כן הענקנו טיפול ל-4 פלסטינים שנפצעו קל. רופא צבאי קבע את מותה של הנהגת, הרקע לתאונה הקשה אינו ברור".
 
ד"ר אברמסון ששימשה כרופאה בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, ליוותה לפני כשנתיים את בעלה בדרכו האחרונה, לאחר שלקה בליבו כשהוא בן 50. היא הובאה למנוחות הערב בשעה 23:30 בתקוע.

בתה של המנוחה המתחנכת במוסדות מגדל אור במגדל העמק, קיבלה את הבשורה בצורה קשה מפי מנכ"ל המוסדות הרב חיים ביטון ואיש החינוך דודי שוומנפלד, בנוכחות עובדת סוציאלית.

ישראל ירט, עוזרו של הרב גרוסמן ראש המוסדות, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי סמוך לשעה 15:30, כחצי שעה לפני שקרתה התאונה ביקרה במוסדות שכנתה של אברמזון, שהגיע להפגש עם בתה.

בתה בת ה-16.5 של אברמזון, שפגשה אותה סיפרה כי העבירה לה מכתב שתמסור לאם, וצירפה עוד 7 שקלים, על מנת שהשכנה תקנה שוקולד בתחנה המרכזית בירושלים, ותעביר אותה בצירוף המכתב לאמא. אך האם כבר לא תקרא את המכתב.

"אני מפורק לרסיסים" אומר ירט בכאב "היום זה יצא בלי שליטה. עברתי הרבה אירועים טראומתים בחיים שלי. ראיתי הרבה מראות קשים ונוראים בעיניים שלי. אבל לשבת מול ילדה בת 16 שאבא שלה נפטר מדום לב בידיים. ועכשיו אמא נהרגה בתאונת דרכים. וכל מה שהיא צועקת אבא למה? אין לי מה לענות לה חוץ מאשר להוזיל איתה דמעה ולשאול אבא למה?"
שכול הרוגה גוש עציון תקוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד