כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

"אור ירוק" ו"קבוצת למטייל" בקמפיין משותף למסלולים בטוחים ויפים

אפליקציה פייסבוק חדשה, מאפשרת למטיילים לדרג את אתרי הטיולים היפים במדינה ואולי גם לזכות בסוף שבוע מתנה, לכל המשפחה

"אור ירוק" ו"קבוצת למטייל" בקמפיין משותף למסלולים בטוחים ויפים

לקראת חגי תשרי וחול המועד סוכות, תקופה מצוינת לטיולים בכל רחבי הארץ, "עמותת אור ירוק" וקבוצת "למטייל" יוצאות יחדיו בקמפיין משותף הקורא למטיילים לנהוג בזהירות ולהשתתף במצעד שנתי בקרב הגולשים -"הטיול של המדינה".

הפעילות המשותפת שתיערך במהלך השבועות הקרובים, בשיתוף הגופים החשובים שפועלים למען שמירת הטבע ועידוד תרבות הפנאי והטיול בארץ כגון "רשות שמורות הטבע והגנים", "החברה להגנת הטבע" "הרשות לפיתוח הנגב" ו"אור ירוק".

במהלך החגים, יוכלו הגולשים לבחור את הטיולים הכי שווים ומומלצים בקטגוריות שונות: הטיול המשפחתי המנצח, טיולי מים, הטיול הרומנטי בישראל, קשה אבל שווה- טיול מוביל למיטיבי לכת, טיולי רכב/ג'יפ והקטגוריה הראשית- הטיול של המדינה, הטיול שכל ישראלי חייב לעצמו.

לכל קטגוריה במצעד נבחרו 10 הטיולים המובילים והפופולאריים ביותר, על ידי קהילת המומחים ומדריכי הטיולים בארץ של אתר "טיולי". בין הטיולים שמועמדים לדרוג- נחל השופט, נחל כזיב, רמת הנדיב, ירושלים העתיקה, שוויצריה הקטנה בכרמל, מכתש רמון, מהרמון לערבה, הזוויתן מאכזיב לכנרת ועוד ועוד.

הסקר יערך באמצעות אפליקציית פייסבוק ידידותית ופשוטה. הגולש מוזמן לבחור את הטיול המועדף עליו בכל קטגוריה ובין המשתתפים יוגרל סוף שבוע מקסים לכל המשפחה במלון עין גדי, לחופו של ים המלח. בתום הפעילות יפורסמו תוצאות ההצבעה, יחד עם פירוט מלא של מסלולי הטיול הנבחרים לשימושו ולהנאתו של הקהל הרחב.

מטרת הפעילות היא להעלות למודעות את חוויית הטיולים בקרב הישראלים, במיוחד לקראת תקופת החגים המתויירת, ולהביא לידיעת הקהל הרחב מידע אודות הטיולים המועדפים והטובים ביותר על פי בחירת המטיילים הישראלים- הטיולים שכל ישראלי חייב להכיר. עמותת אור ירוק מלווה את הקמפיין בפן הבטיחותי וכל גולש יוכל לקרוא מספר טיפים ועצות, כדי שהטיול שלו יהיה בטוח יותר.

עמותת אור ירוק: "בתקופת החגים משפחות רבות יוצאות לטיולים וכבישי הארץ עמוסים במטיילים. כדי שכולם יחזרו הביתה בשלום יש להקפיד על נהיגה בטוחה וסבלנית. יש לוודא כי כל הציוד קשור ומאובטח וכל יושבי הרכב חגורים. יש להימנע ככל האפשר מעצירה בשולי הדרך, אשר מהווים מקום עצירה רק במקרה חירום. חשוב מאוד לא לנהוג בעייפות ואם חשים בעייפות, כדאי לעצור בצד הדרך ולהתרענן."

חופשה נעימה ובטוחה.

קישורים:
להשתתפות בדרוג המצעד
אור ירוק עמותה טיולים למטייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד