כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בני ברק: שדד עם אקדח צעצוע, ונמלט עם הכסף

שודד, לבוש בחליפה וחבוש במגבעת, שדד ממנהלת 'ניו פארם' סכום עתק בדרך להפקדה בבנק • רוכב אופנוע ש'דלק' אחריו, שלף ממנו את אקדח הצעצוע, אך השודד נמלט עם הכסף

צילום: דוברות השומרים
צילום: דוברות השומרים

הבוקר (ג'), סמוך לשעה 11:15, אירע שוד ברחוב לנדאו בבני ברק.

מנהלת סניף 'ניו פארם' יצאה לסניף בנק פא"י הצמוד לחנותה, על מנת להפקיד סכום כסף גדול.

על פי עדות שהגיעה מעובר אורח ל'בחדרי חרדים', שודד שהיה לבוש בכובע וחליפה, שדד ממנה באיומי אקדח את התיק ובו סכום המוערך ב-32,000 ש"ח, ונמלט מהמקום תוך כדי שהוא זורק את הכובע אותו חבש. הוא המשיך בריצה לעבר רחוב חזון איש.

במהלך הריצה, סמוך לסמינר וולף, עצר אותו רוכב אופנוע שרדף אחריו, שלף ממנו את האקדח - שהתגלה כאקדח צעצוע, אך השודד המשיך בבריחה רגלית עם הכסף עד לרחוב חזון איש, שם המתין לו רכב מאזדה 2 בצבע שחור, והוא נמלט מהמקום. כוחות משטרה גדולים סורקים את האיזור על מנת לאתר את השודד הכושל.

אולם ממשטרת תל אביב נמסר כי חשוד הגיע לחנות סופר פארם ברחוב לנדאו בבני ברק, ניסה לשדוד באמצעות אקדח את העובדת בת 46 שהייתה בדרכה להפקיד בבנק את הפדיון היומי. אזרחים שהיו בחנות הבחינו בכך והחלו להתעמת עימו, ומנעו מהחשוד לבצע את זממו, הוא הצליח להימלט לתוך רכב שהמתין לו כשהוא משליך את האקדח שהוברר כי מדובר באקדח צעצוע.

משטרת מרחב דן פתחה בחקירה, ובשעות אחר הצהריים נעצרו 2 חשודים במעורבות במעשה, אחד תושב בני ברק בן 23, והשני תושב גבעת שמואל בן 36. הרכב נתפס והכסף טרם אותר.

שוד בנק ניו פארם רחוב לנדאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד