כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

עד המדינה: "תרמתי מאות אלפים למוסדות של ש"ס"

עד המדינה בפרשת הולילנד הוסיף בעדותו לרשימת הנהנים משוחד גם את ראשי עיריית תל אביב, מוסדות ש"ס ואריה דרעי • "התרומה לש"ס הייתה בגדר 'שלח לחמך'"

עד המדינה עם אולמרט. צילום: פלאש 90
עד המדינה עם אולמרט. צילום: פלאש 90

עד המדינה בפרשת הולילנד - ש.ד. ממשיך לחשוף פרשיות עבר בבית המשפט: היום (ג) נוספו לרשימת מקבלי השוחד מש. - לטענתו - גם ראשי עיריית תל אביב לשעבר שלמה להט ויהושע רבינוביץ', ואפילו הגר"ע יוסף.

אצל שני ראשי העיר מדובר בשוחד לצורך קידום פרויקטים, אצל רבינוביץ' השוחד הנטען היה תרומה להקמת פארק, אך אצל להט מדובר בשוחד משמעותי יותר של רכבים להשכרה ומכשירי קשר.

בנוסף, לטענתו, תרם מאות אלפי שקלים למוסדות החינוך של ש"ס ולקרן החינוך של הגר"ע יוסף, לשאלת בית המשפט מדוע נתרם הכסף, הסביר ש. כי זה היה בגדר 'שלח לחמך' עתידי.

לטענתו הוא גם העביר באמצעות יאיר פרץ סכום ניכר לאריה דרעי עבור סיוע משפטי, אלא שדרעי הכחיש כי אי פעם קיבל את הכסף. ש. טוען כי פרץ ככל הנראה הותיר את הכסף בכיסיו.

עם זאת, העד גם הסתבך, כאשר שילב בעדותו שיחה שקיים עם אביגדור ליברמן כשהיה מנכ"ל משרד ראש הממשלה ב-1994, אלא שליברמן, בהודעה חריגה שפרסם הבוקר, הבהיר כי נכנס לתפקיד המדובר רק ב-1996, ולפיכך השיחה המדוברת לא התקיימה ואינה אלא פרי דמיונו של העד.

הולילנד ליברמן עד מדינה אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד