כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

"למי עושים הכי הרבה דה לגיטימציה? לחרדים!"

"כמה כלי תקשורת מדברים על הגמ"חים במגזר החרדי? תמיד החרדי יצויר כמי שמוצץ דם ולא עושה כלום" • מיכאל מירו, מנכ"ל רדיו קול ישראל, אומר אמת במפגש עם סטודנטים

צילום אילוסטרציה: ארכיון
צילום אילוסטרציה: ארכיון

מיכאל (מיקי) מירו, מנכ"ל רדיו קול ישראל, הגיע היום (ג') למכללת שערי משפט בהוד השרון, למפגש עם סטודנטים לתואר ראשון במשפטים.

מירו דיבר על הזכויות החברתיות, תפקיד התקשורת וההתפתחות של המגזר החרדי: "החרדים נמצאים בתהליך אדיר של ניסיון להתרומם ומקבלים את ה"פייטינג" (קונטרה שכנגד).

"לעשות דה לגיטימציה זה נורא קל, לוקחים אוכלוסיה חלשה וקוברים אותה. למרות שיש להם חברי כנסת זה לא עוזר.

"כל הזמן אומרים: "החרדים סגורים והכל בסדר ויש להם חברי כנסת, אבל על מי עושים הכי דה לגיטימציה? על החרדים! כי זה חלק ממנגנון שזוכה לתהודה".

הוא ציין את חלקה של התקשורת כמתווך שעושה דה לגיטימציה של חרדים. "כמה כלי תקשורת תראו מדברים על ההתנדבות והגמ"חים במגזר החרדי? תמיד החרדי יצויר כמי שמוצץ דמו של הציבור ולא עושה כלום".

ומה הקשר בין החרדים לערבים? "בקצבאות ילדים הם רואים שאם עובדים ביחד, הכוח שלהם גדל ובמקום כוח של עשרה יש כוח של עשרים".

מירו התייחס גם לתפקידה של התקשורת הציבורית, בימים אלה של טלטלה בעולם התקשורת הפרטית: "לאור המצב הזה של התקשורת המתנדנדת, רואים את חשיבות השידור הציבורי שפועל למען הציבור ובשבילו. שומר על כללי הגינות קפדניים בשיקוף כלל הדעות והראיונות בחברה הישראלית".
מיכאל מירו קול ישראל חרדים דה לגיטימציה גמ''חים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד