ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רבינו הסיר המניעות • הסתיימו העיצומים בנתב"ג

עובדי נתב"ג הכריזו על שביתת פתע 'פראית', במהלכה נוצרו שיבושים קשים בתפעול השדה • 15 טיסות עוכבו • לאחר שעות ארוכות הושג הסכם והשביתה הסתיימה

נתב"ג. צילום: פלאש 90
נתב"ג. צילום: פלאש 90



אלפי חסידי חב"ד וברסלב ממתינים לטיסותיהם ל-770 שבניו יורק ולאומן שבאוקראינה, אלא שברשות שדות התעופה הטילו בשעות האחרונות פצצה: מעט לפני השעה 16:00 הפך לוח ההמראות לאדום, והוכרזה שביתת פתע 'פראית' בנתב"ג.

משמעות השביתה: העובדים ישבתו לשעה ומידי פעם ישחררו מעט את הפקק.

הסיבה: ועד העובדים טוען כי ההסכם שהושג עמו לפני כשבועיים פוצץ, ובשל כך הכריז על שביתה. עיקרי הטענות של העובדים הם בנושאי מחסור בכוח אדם ותנאי העבודה והפנסיה של העובדים הותיקים.

עד כה עוכבו 15 טיסות יוצאות.

מרשות שדות התעופה נמסר כי הם מנהלים משא ומתן אינטנסיבי עם העובדים במטרה להביא לסיומה המהיר של השביתה - רגע לפני הימים העמוסים של ערבי החגים. במקביל, פתחה רשות שדות התעופה חדר מצב מיוחד במטרה לעקוב אחר ההתרחשויות.

כזכור, לפני קצת פחות משבועיים שיבשו העובדים את הפעילות במשך שעות בשל מה שהגדירו 'מחסור בכוח אדם', שנוצר בעקבות פיטוריהם של מאה עובדים זמניים.

לאחר שעות ארוכות - הושג הסכם

לאחר שעות ארוכות של משא ומתן אינטנסיבי, הודיעו הלילה מרשות שדות התעופה כי הושג הסכם עם העובדים, סוכם על כמה תיקונים, ועל הארכת הסכם העבודה הקיבוצי ממרץ 2014 למרץ 2015.

בעקבות כך מבהירים ברש"ת כי כל הטיסות יתקיימו כרגיל, ורבבות הנוסעים לאומן ולארה"ב יוכלו לנשום לרווחה.
נתב שביתה אומן ברסלב עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד