ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

בדרך לאומן: הנוסע קיבל 'התקף', הטיסה עוכבה

טיסת אל-על מישראל לקייב, התעכבה במשך 3 שעות • זה החל בנוסע שחווה התקף, המשיך באדם ששלף רמקול והחל לחלק הוראות - והסתיים במי שסירב לשבת בשורה אחת עם אישה

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

טיסת אל על לקייב שאמורה היתה לצאת אתמול (ד') ב-20:00, התעכבה למשך שלוש שעות בשל מהומה שפרצה במטוס.

נוסע שהיה במטוס סיפר ל'בחדרי חרדים': "כולם כבר ישבו במקומותיהם ודלתות המטוס כבר נסגרו כשלפתע החלה במטוס מהומה רבתית. נוסע שסובל מחרדת טיסה, קיבל התקף וחש ברע, צוות המטוס ניסה להרגיע את האיש, וכך גם חבריו לטיסה, אך האיש פיתח סימפטומים קשים. לאחר התייעצות עם הקברניט ועם גורמים בקרקע הוחלט להוריד את האיש מהטיסה.

"בד בבד שלף לפתע אחד הנוסעים מתרמילו, רמקול נייד והחל לתת הוראות לצוות ולקהל הנוסעים, ברמקול בקולי קולות. קברניט המטוס יצא אל האיש וביקש ממנו להפסיק, אך האיש סירב. בשלב זה גייס צוות המטוס לעזרתו את הרב יוחנן חיות, נציג אל על בשדה התעופה בן גוריון. חיות ניסה במשך שעה ארוכה לשכנע את האיש להעביר לידיו את הרמקול. ואכן, לאחר שכנועים רבים מצד נוסעים אחרים שטענו כי בגללו מתעכבת הטיסה, הפקיד האיש את הרמקול הנייד בידיו של הרב חיות, שישיב את הרמקול, לאחר שובו של האיש מאומן".

מאחר והייתה זו טיסה סדירה לקייב, על המטוס היו גם נשים.

במטוס נוצרה מיני-מהומה כאשר אחד הנוסעים סירב לשבת בשורה בה יושבת אישה.

הפרסומאי אריה פרנקל מסר בתגובה בשם חברת 'אל על', כי על פי חוק התעופה הבינלאומי, אין חברת התעופה רשאית לצאת לטיסה כשעל סיפונה נוסע שנתקף בחרדה, ולכן היה צורך לעכב את הטיסה, להוריד את האיש מהמטוס, ובעיקר לחפש את מזוודתו של האיש, שהיתה בתוך תא מטען עמוס.
אומן טיסה אל על קייב אישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד