כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

תכלה שנה • יהודה משי-זהב מבקש סליחה

כשקרה אסון, ידענו להאשים אתכם, פורקי העול, חוץ מאת עצמנו כמובן. אצלנו הכל לשם שמים, על טהרת הקודש • יהודי משי-זהב מתנצל בפני הרבנים, העסקנים והחילונים

יהודה משי זהב. צילום: פלאש 90
יהודה משי זהב. צילום: פלאש 90

בימים אלו, ימי הרחמים והסליחות, ראוי להתוודות ולהתנצל על המעשים הרעים. לכן, בשם רבים וטובים, הנני כאן להתוודות ולפורטם כי רבים הם, ולבקש סליחה ומחילה כדלהלן:

- ממנהלי הסמינרים, אשר למרות שילדינו קצת 'כהים' ושם משפחתנו הוא לא ברקוביץ, מרקוביץ, או ליבוביץ. אלא כשמם של משפחתנו מזה דורי דורות, 'בן מיימון' עד הרמב"ם, 'אלפסי' עד הרי"ף, 'קארו' עד הבית יוסף, או 'אזולאי' עד החיד"א, סתם התעקשנו והטרדנו אתכם שישולבו יחד עם בנות כיתתם הלומדים איתם יחד לאורך כל המסלול מכיתה א', ושלא יפלו ויפרידו ביניהם.

- ממנהלי הת"תים, אשר על לא עוול בכפכם זעקנו נגד העושק הכספי של 'שכר הלימוד' השערורייתי ללא פרופורציה. ולא הייתם מוכנים לוותר גם כשהחזקנו אצלכם שלושה או ארבעה ילדים.

- מאותם בעלי רשעות אין סופי המסתתרים תחת השם האנונימי 'ועדת הורים', על אשר לא כופפנו מספיק את ראשנו בפניכם, ולא הסכמנו להיות מסומנים כסוג ב' ובעלי סטיגמה כמצורעים, בהניפכם שרירותית חרב על ילדינו, וכן השתדלנו והפכנו עולמות שבנינו ובנותינו ימשיכו להתחנך בדרך ישראל סבא.

- מנציגינו בעיריות ובמועצות, שבחרנו בכם לייצג אותנו, כהבטחתכם: 'אנחנו נייצג אתכם', 'אנחנו נפעל לטובתכם', אבל יותר ויותר במקום לייצג אותנו בעירייה, ייצגתם את העירייה בתוכנו. עד כדי כך, שלפעמים נראה היה פשוט שאתם יושבים בעירייה ורק חושבים איך אפשר עוד להרע לבוחרים שלכם.

- מ'ועדות הצדקה' למיניהם, על שסתם הטרדנו אתכם בהיותנו זקוקים ל'הכנסת כלה', או סתם עזרה וסיוע במצבנו הכלכלי הקשה. למרות שקופתכם היתה ריקה, כטענתכם.

- מבעלי אתרי הרכילות, המקווה נייעס, וקווי נייעס, על כאשר אחד מהחבורה נפל לצרה או כאשר שמו השתרבב בסיפור לעז כלשהו: שמחנו יחד אתכם לאיד, בחטטנות, ובלהט הרכילות ליקקנו את אצבעותינו אחרי ששתינו את דמו של הקרבן במנות של פחות מרביעית, כפית כפית.

- מבעלי הכשרויות המהודרות, על אשר לא מילאנו פינו מים והעזנו להרהר אחריכם ולתהות מדוע בשר או עוף 'למהדרין', מחירם פי שלושה או ארבעה מאשר בכשרות רגילה, גם אחרי הוספת מרכיבי העלויות של הכשרות המהודרת ביותר, מגיע התוספת לעוד 20%. ולא ידענו שהפרות של 'המהדרין' ניזונות ושותות רק 'שמן זית זך' למהדרין, ושהתרנגולות בוקעות מביצי זהב.

- סליחה ומחילה מ'החברה קדישא' על שמחינו נגד ניצול המצב בו היינו כואבים במות יקירנו וגביתם מאיתנו מחיר מופרז עבור חלקת קבר.

- מכל אותם 'אחינו הטועים' על אשר אם חלילה קרה אסון או טרגדיה, ידענו להצביע ולהאשים אתכם פורקי העול ואת כל העולם כולו בכל, חוץ מאת עצמנו כמובן, אצלנו הכל לשם שמים, על טהרת הקודש.

סלחו לנו, מחלו לנו – כי הרי אשמים אנחנו!
משי זהב סליחה ימים נוראים סיכום שנה עסקנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד