כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

נהג ללא רשיון במשך שנתיים וקיבל מאסר על תנאי

שבעה חודשי מאסר על תנאי נגזרו על עבריין התנועה הסידרתי. עמותת אור ירוק: "על בית המשפט להחמיר עם עברייני תנועה סידרתים, כדי להרתיע אותם מלהמשיך לבצע עבירות תנועה"

נהג ללא רשיון במשך שנתיים וקיבל מאסר על תנאי



בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקוה, גזר ב-22 ביולי 2012, שבעה חודשי מאסר על תנאי, על עבריין תנועה סידרתי, לאחר שנתפס נוהג כשנה ושבעה חודשים ללא רישיון נהיגה בתוקף ושלוש שנים ללא ביטוח.

לנהג, בעל רישיון נהיגה משנת 2006, 22 הרשעות קודמות, בהן סטייה מנתיב, מהירות מופרזת, פרסה, נהיגה בניגוד לכיוון הנסיעה, עצור, דיבור בטלפון הסלולארי, נהיגה בכלי רכב לא תקין, אי ציות לכיוון הנסיעה ברמזור והרשעה בעבירה דומה של רישיון נהיגה שפקע למעלה משישה חודשים. השופטת לאה שלזינגר שמאי טענה כי: "על אף שהנאשם נתפס נוהג כשרישיונו אינו בתוקף זמן רב, הוא שב ונהג פעם אחר פעם מבלי שחידש את רישיונו. גם פסילה מותנית שהושתה על הנאשם לא מנעה ממנו לחזור ולבצע את אותה עבירה. יצוין, כי גם כיום הנאשם לא מחזיק ברישיון נהיגה תקף וקיים חשש להישנות העבירה".

שופטת בית המשפט בפתח תקוה, גזרה עליו שבעה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, שלא יעבור עבירה של נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף מעל שנה או נהיגה בזמן פסילה. בנוסף, רישיונו נפסל לשנה, ועוד חמישה חודשי שלילה על תנאי למשך שלוש שנים. כמו כן, הוא נקנס ב-3,600 שקלים.

עמותת אור ירוק: "על בית המשפט להחמיר עם עברייני תנועה סידרתים, כדי להרתיע אותם מלהמשיך לבצע עבירות תנועה."
אור ירוק רישיון נהיגה תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד