י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

לראשונה: יריד הספרים תורני גם בבני-ברק

הוצאות הספרים המובילות בציבור החרדי יציגו השבוע את מיטב היצירות התורניות ביריד הספרים שיזם מגזין 'עולם החסידות'. היריד יתקיים במתנ"ס רמת אלחנן, בשעות נפרדות לגברים ונשים

לראשונה: יריד הספרים תורני  גם בבני-ברק


בני ברק תארח השבוע את 'יריד הספר התורני' - יריד ייחודי ורב גווני, שיערך לראשונה בבני ברק, וייתן לתושבי בני ברק והבאים בשעריה, יריד ספרים מכובד וגדול עם מיטב היצירות התורניות.

יריד הספרים התורני בבני ברק נערך ביוזמת ביטאון 'עולם החסידות', היוצא לאור אחת לשבועיים. "עולם החסידות" מתאפיין בכך שהינו ללא סממנים פוליטיים.

היריד יתקיים השבוע ביום שלישי כ"ה אייר, עד יום חמישי כ"ז אייר.

שעות היריד בהפרדה מלאה, נשים: 4:00 אחה"צ עד השעה 6:00 בערב, גברים: מהשעה 6:15 בערב ועד השעה 10:30 בלילה.

מיטב הוצאות הספרים התורניות יציגו בפני באי היריד את היצירות התורניות החשובות שראו אור לאחרונה. בין ההוצאות המובילות שיציגו ביריד: "עוז והדר", ספרי "יפה נוף", ארגון "דרשו", הוצאת "וקסברגר", הוצאת ספרי ילדים "טללים", ועוד.

היריד, שנערך בחסות עיריית בני ברק, יתקיים באולם של המתנ"ס העירוני בשכונת רמת אלחנן, כשהאולם הגדול חולק לעשרות דוכנים - כל הוצאת ספרים עם הדוכן שלה.

ביריד יהיו ספרי קודש, ש"סים ומפרשיהם, מחזורים וסידורים, ספרי קריאה חרדים, יצירות מופת בשדה הספר.

בחירת התאריך ליריד בסמיכות לחג השבועות, נקבע בעקבות פניות של בני תורה ומחותנים הרוצים לנצל את המבצעים המיוחדים של היריד לקראת עונת המתנות של חג השבועות המתייחדת במתנות יהודיות לחתן ולכלה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}