כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

תלונה למשטרה: "לנקוט בכל הליך משפטי נגד יוצר משחק ההסתה"

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים': יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ אברהם מיכאלי, שיגר מכתב בהול למשטרת ישראל, בדרישה להוריד מהרשת את המשחק המעודד רצח חרדים, ולמצות את הדין עם יוצר המשחק • "חשד להסתה חמורה נגד הציבור החרדי במשחק האינטרנטי המתואר בכתבה" • בפנים: המכתב

המשחק. צילומסך
המשחק. צילומסך



המשחק המזעזע - שדבר קיומו נחשף אתמול (ד) באצתר 'בחדרי חרדים' - המציע למשתמשים לחסל חרדים ו'לחסוך כסף למדינה' - מכה גלים: יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ אברהם מיכאלי, שיגר היום (ה) מכתב בהול למשטרת ישראל, ובו דרישה נחרצת לטפל בהסתה המזעזעת ביד קשה.

בכתבה שפורסמה ב'בחדרי חרדים' הובאו דבריו של יוצר המשחק, שהסתתר מאחורי אלמוניות הפייסבוק, וטען: "הילדה הקטנה לא 'יורה' בחרדים. היא מגנה על עצמה מפני היריקות ורמיסת הדמוקרטיה (בדמות מגינים בצורת הכנסת) על ידי הנשק היחיד של נשים - שירת נשים. אפשר לראות את התווים היוצאים מפיה. המשחק ממש לא אמור להיות הסתה וניסיתי בכל כוחי להראות אותו מזוית הומוריסטית. אני מבין את הרתיעה ממשחק כזה, אבל אם זה היה הפוך? אם במקום המון חרדים היו המון ילדות ולמטה היה דוס שיורק, זה היה יותר מטריד. לא? המשחק אמור להיות כיפי ולהעביר מסר של - לא לשתוק מול יריקות או גילויי אלימות".

עוד בנושא:
משחק ההסתה: הרוג חרדים - וחסוך כסף למדינה
יוצר משחק ההסתה כועס: "עולם חשוך בניתם פה"

במכתב ששיגר כתב ח"כ מיכאלי:

"לכבוד משטרת ישראל, לידי נצ"מ חיים בלומפלד או לידי אלי כהן - ק. חקירות מפקד מרחב מוריה, ירושלים", פותח מיכאלי את מכתבו. "הנידון: בקשה לפתוח בחקירה משטרתית בעקבות כתבה שפורסמה באתר 'בחדרי חרדים' מיום 19.9.12 על ידי מר יקי אדמקר".

מיכאלי מפרט: "1. מצ"ב הכתבה שבנדון, אשר הועברה לידי היום בצהריים, והמדברת בעד עצמה. 2. לדעת הח"מ, יש בכתבה חשד להסתה חמורה נגד הציבור החרדי, במשחק האינטרנטי המתואר בכתבה, וצריך לעשות הכל כדי לגלות מי עומד מאחורי המשחק הנ"ל ולדאוג לכך שהמשחק יורד מאתר אינטרנט או כל רשת אחרת בדחיפות. כמו כן, יש לנקוט בכל הליך משפטי נגד העומד מאחורי האתר או המשחק הנ"ל. 3. הח"מ לרשותכם ככל שיידרש.

אברהם מיכאלי".

המכתב הבהול של ח"כ אברהם מיכאלי:

מיכאלי מכתב משטרה חקירה משחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד