ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

טירוף האייפון 5: שמונה מיליון מכשירים נמכרו ביומיים

הדגם החדש של 'אפל' שבר את כל שיאי המכירות הקודמים • עד סוף 2012 יימכרו כ-133 מיליון יחידות • אלפים צבאו על חנויות החברה, חלקם המתינו לילה שלם

אייפון. צילום ארכיון: אבי דהאן
אייפון. צילום ארכיון: אבי דהאן

ביקוש מטורף שכזה למכשיר סמארטפון טרם נראה - כ-8 מיליון מכשירי אייפון 5 נמכרו תוך יומיים מאז הושק הדגם החדש מבית 'אפל', וכל זה ב-9 מדינות בלבד בהן הושק הדגם החדש מתוך כ-100 מתוכננות.

רבבות קונים נלהבים צבאו על החנויות שעות ארוכות לפני השקת המכשיר, והיו שאף ישנו לילה מול סניפי 'אפל' ברחבי העולם. כך בלונדון למשל - עמדו ביום שישי כ-1,300 איש בתור והמתינו לפתיחת חנות 'אפל' ברחוב ריג'נט, כאשר המוכרים הבהירו כי לא ניתן לרכוש יותר מ-2 מכשירים לאדם. המקרה ההזוי ביותר נרשם בסידני שבאוסטרליה - שם המתין אחד הקונים בפתח החנות שלושה ימים קודם לכן וישן על כיסא מתקפל.

לדברי 'אפל' היא מצפה למכור 50 מיליון מכשירים עד סוף 2012 בארה"ב ובקנדה בלבד, ובסך הכל 133 מיליון יחידות בכל העולם ב-2012 ועוד כמאה מיליון ב-2013.

גם מקומן של תקלות שונות לא נפקד, גולשים כבר הספיקו להתלונן באתר החברה על בעיות שונות במסך המגע, מראה של 'בועות' הנוצר מידי פעם, ואף בעיה באפליקציה מסוימת של מפות, אך נראה כי דבר לא יעצור את בולמוס המכירות.

עוד בנושא:
הגר"ח קנייבסקי לאיש עסקים: שרוף את האייפון
מכשירי אייפון מנופצים בבית הגראי"ל והגר"ח • בלעדי
אייפון מכירות להיט מיליונים סידני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד