כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ניסתה לדקור שוטר - כמחאה נגד 'תמימות המוסלמים'

ערביה תושבת סילוואן ניסתה לדקור שוטר במחאה על הסרט הפוגע במוחמד, ועל המצב בשטחים • האירוע הסתיים ללא נפגעים • ארגון ג'יהאד סלפי: הפיגוע בשישי - נקמה על הסרט

ניסתה לדקור שוטר - כמחאה נגד 'תמימות המוסלמים'



הבוקר (א) בחניה סמוכה לתחנת שלם במזרח ירושלים, ניסתה ערביה כבת 32 תושבת סילוואן לדקור שוטר, השוטר השתלט עליה והאירוע הסתיים ללא נפגעים. הערביה נלקחה לחקירה.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי בסביבות השעה 6:30 בוקר היא הגיעה סמוך לתחנת שלם כשבידיה סכין ובכוונתה לדקור שוטר.

שוטר סיור שהיה בסמוך לרכבו הסתובב והבחין בחשודה כאשר היא רצה לעברו עם סכין שלופה, השוטר השתלט עליה, כבל אותה ולקח אותה למעצר.

בחקירתה מסרה החשודה כי קיבלה את ההחלטה לדקור שוטר במחאה על שידור הסרט הפוגע בנביא מוחמד ועקב המצב בשטחים.

חקירתה נמשכת במפלג המיעוטים שביחידה המרכזית ירושלים.

ארגון הג'יהאד: הפיגוע - נקמה על הסרט

ארגון הג'יהאד הסלפי 'אנסר בית אל-מקדס' נטל הבוקר (א) אחריות על ביצוע הפיגוע בגבול ישראל-מצרים, כך נמסר בהודעת הארגון. על פי ההודעה, ההתקפה המשולבת בה נהרג רב"ט נתנאל יהלומי, הגיעה בתגובה לסרט האמריקני שפגע בנביא מוחמד.

"זהו העונש נגד כל מי שהעז לפגוע בנביא האהוב", נכתב בהודעה. הודעת הארגון הועברה לאתר קבוצת המודיעין SITE. "אנחנו רוצים להחדיר משמעת ליהודים שהעזו לצאת נגד מוחמד", הוסיפו המחבלים וציינו בהודעתם. עוד נאמר כי שלושת המחבלים נשאו עליהם רובי קלצ'ניקוב, טילי RPG ורימוני יד, והם חגרו על מותניהם חגורות נפץ.

לדבריהם, באירוע נהרגו שמונה ישראלים ולא אחד כפי שטוען צה"ל. הארגון הזה לקח בעבר אחריות על כמה פיגועים נגד כוחות ישראליים בדרום, בין היתר גם על הפיגוע בכביש 12 באוגוסט אשתקד, אז נהרגו שמונה ישראלים.
פיגוע גבול מצרים נקמה דקירה ערביה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד