כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

הלכות רפואה ליום כיפר

הלכות רפואה ליום כיפר

צילום יעקב כהן
צילום יעקב כהן

ביוזמת אגף ההלכה של 'איחוד הצלה' מופץ בימים אלו עלון הלכות מפורט לחולים ולנצרכים לאכול ביום הכיפורים. עלון ההלכה 'דיני חולה ביום הכיפורים' מופץ בלמעלה במאות אלפי עותקים בבתי הכנסת במגזר הדתי והחרדי בארץ ובחו"ל, והוא נועד לתת מענה הלכתי מקיף לכל השאלות של חולים ונזקקים לרפואה בענייני יום הכיפורים.

את הקובץ ההלכתי ערך חבר ועד ההלכה בארגון, הרב נפתלי הלפרין, והוא הוגהה על ידי הגאון רבי שריאל רוזנברג שליט"א – מרבני 'איחוד הצלה'. העלון אף זכה לברכתם של כלל חברי ועד הרבנים של 'איחוד הצלה', הגאון רבי עזריאל אויערבאך שליט"א, הגאון רבי יהודה סילמן שליט"א והגאון רבי אריה דביר שליט"א.

"איננו מכינים את המתנדבים רק להלכות של פיקוח נפש והצלת חיי אדם, אלא גם לכלל ההלכות העוסקות בדיני רפואה לחולים", מסביר הרב נפתלי הלפרין.

"פעמים רבות אף מקבלים מתנדבי הארגון שאלות בנושאים הללו, משום שהציבור רואה במתנדבי 'איחוד הצלה' כבעלי ידע רפואי והלכתי כאחד", מוסיף הרב הלפרין. "כיוון שמקצועיות מקיפה אינה נמדדת רק בטיפול הרפואי, לכן אנו רואים לנכון לתת לכל מתנדב בארגון את מקסימום הידע ההלכתי לו הוא זקוק על מנת שיוכל לסייע לכלל הציבור".







איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד