כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

רותם הגיע לשומרון: "לאמץ דו"ח אדמונד"

יו"ר ועדת חוקה, ח"כ דודו רותם, האיש שפיזר את ועדת פלסנר - מבקש לאמץ את מסקנות דו"ח אדמונד לוי • הנימוק: "דו"ח טליה ששון הוא דו"ח פוליטי לחלוטין"

צילומים: חנן רטמן
צילומים: חנן רטמן

יו"ר ועדת חוקה – חוק ומשפט בכנסת, ח"כ דוד רותם (ישראל ביתינו), סייר אתמול (א') בישובי המועצה האזורית שומרון כאורחו של ראש המועצה גרשון מסיקה.

במהלך הסיור, שהתקיים בליווי יוסי דגן, יועצו של מסיקה ומנהל היחידה האסטרטגית במועצה, ביקר ח"כ רותם בברקן, ברחלים, באיתמר ובאלון מורה.

בפתיחת הסיור נועד חבר הכנסת עם ראש המועצה מסיקה, מנכ"ל המועצה אשר פאהן ויועץ ראש המועצה יוסי דגן, למצגת ולסקירה מקיפה. באיתמר ביקרו בחוות "גבעות עולם" ובשכונות הישוב.

את הסיור סיים חבר הכנסת רותם בישיבת ההסדר אלון מורה, במפגש עם רב השומרון וראש ישיבת ההסדר הרב אליקים לבנון.

מסיקה פנה לאורחו בתחילת הסיור כי יש לאמץ את דו"ח השופט אדמונד לוי לאלתר. ח"כ רותם השיב ואמר כי אכן, "יש לאמץ בהקדם האפשרי את דו"ח הוועדה בראשות שופט בית המשפט העליון בדימוס, השופט אדמונד לוי, ולבטל כל התייחסות לדו"ח טליה ששון שהוא דו"ח פוליטי לחלוטין, שנכתב על ידי מועמדת לכנסת ה- 18 מטעם מרצ".

נזכיר כי לאחרונה 'רשם' ח"כ רותם על שמו הישג בלתי מבוטל כאשר הצליח לפזר את ועדת פלסנר. היה זה לאחר שהתעקש על דרישתה של 'ישראל ביתנו' לשוויון בנטל גם בכל הנוגע לאוכלוסיה הערבית ישראלית במדינת ישראל.
שומרון דוד רותם גרשון מסיקה יישוב ברקן איתמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד