כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מאיר שטרית קיבל ארבעת המינים בכפר חב"ד • גלריה

ח"כ מאיר שטרית הגיע לביקור מיוחד בכפר חב"ד • שטרית ביקר בחדרו של הרבי זצ"ל, ובחן מקרוב את גידול האתרוגים הידועים • בסיום הביקור העניק יו"ר הכפר לח"כ סט של ארבעת מינים

מאיר שטרית קיבל ארבעת המינים בכפר חב"ד • גלריה

לקראת חג הסוכות הגיע שר האוצר, המשפטים והתחבורה לשעבר ח"כ מאיר שטרית לביקור מיוחד בכפר חב"ד. שטרית התקבל על ידי הרב בנימין ליפשיץ, יו"ר כפר חב"ד, והרב שי צ'רבינסקי סמנכ"ל אגודת חסידי חב"ד, וצפה מקרוב בהכנות הרבות בכפר לקראת חג הסוכות.

בתחילת הביקור נפגש שטרית עם רבה של כפר חב"ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי.

לאחר מכן התקבל על ידי הרב מנחם לטר, מנהל בית אגודת חסידי חב"ד, בחדרו של הרבי בבית ה-770 הממוקם בלב הכפר, והינו העתק מדויק מביתו של הרבי בקראון הייטס.

לאחר מכן סייר ח"כ שטרית בפרדסי האתרוגים ופירות ההדר בכפר ושמע הסבר על הגידולים בכפר ששמעם הטוב הולך בעולם כולו כשגידולי הכפר מיוצאים למדינות רבות בעולם וידועים בטיבם.
מן הפרדסים יצאה הפמליה לעבר שווקי ארבעת המינים בכפר, שמושכים אליהם קהל רב המגיע מכל רחבי הארץ על מנת לרכוש את האתרוגים המהודרים הגדלים ונמכרים בכפר.

יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ הודה לח"כ מאיר שטרית על ביקורו וציין את הסיוע הרב אותו העניק לכפר חב"ד בתקופת כהונתו כשר בממשלה במשרדי האוצר, המשפטים והתחבורה.

ח"כ מאיר שטרית אמר במהלך הסיור: "הפעילות של חב"ד חוצה ימים ויבשות. בתי חב"ד ברחבי העולם ובישראל מצליחים לחבר את הלבבות והפעילות ראויה לכל הוקרה".

יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ שב והודה לח"כ שטרית על ביקורו ואמר: "היית לנו לעזר בפעילותך בממשלה, ואנו בטוחים כי ביקורך בכפר יסייע רבות לפיתוח הכפר ולהמשך שגשוגו".

בסיום הביקור העניק יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ לח"כ מאיר שטרית סט ארבעת מינים מהודר ובירכו בלבביות לקראת החג.


































שטרית אתרוגים כפר חב''ד ביקור גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד