ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024

מתנדבי אור ירוק במסע הסברה לתקינות הצמיגים במהלך סוכות

החלת שעון החורף מהווה סימן התראה לחורף המתקרב. במהלך חופשת סוכות מתנדבי אור ירוק יפעלו להגברת המודעות לתקינות הצמיגים, בכ-35 מוקדים ברחבי הארץ, ויחלקו ריחניות וחומרי הסברה לנהגים

מתנדבי אור ירוק במסע הסברה לתקינות הצמיגים במהלך סוכות

במהלך חול המועד של חג הסוכות, יתפרסו מתנדבי מועדוני "אור ירוק" והחברה למתנסי"ם-תנועת של"ם, בכ-35 מוקדים ברחבי המדינה, יבדקו לחץ אוויר בצמיגי כלי הרכב ויחלקו חומרי הסברה לנהגים אודות החשיבות של צמיגי כלי הרכב. בחג הסוכות נהוג לומר את ברכת "משיב הרוח ומוריד הגשם", כהקדמה לחורף המתקרב. בתקופת החורף, כשהכבישים רטובים לצמיגי הרכב חשיבות גבוהה לבטיחות בנסיעה.

במהלך חול המועד יתפרסו מתנדבי מועדוני אור ירוק, ברחבי הארץ בתחנות דלק "סונול", יבדקו את לחץ האוויר בצמיגי כלי הרכב של הנהגים שבאים לתדלק ויפנו אותם למכשיר הניפוח בתחנה, כדי לתקן את לחץ האוויר בצמיגים. בנוסף יקבלו הנהגים חומרי הסברה בנושא נהיגה בטוחה בחורף, בחסות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ואור ירוק, אשר כוללים טיפים לנהיגה בחורף כשהכביש רטוב והראות לקויה, וחומרי הסברה אודות חשיבות הצמיגים. בנוסף יקבל כל נהג ריחנית לרכב, מתנת "מובילאיי" - מפתחת ומשווקת מערכת מתקדמת למניעת תאונות וסיוע לנהג
הפעילות תתקיים בין היתר בבאר שבע, חיפה, אשקלון, אשדוד ראשון לציון, רחובות, צפת, הוד השרון, שפרעם, קלנסוואה, מג'ד אל כרום, נהריה, קרית אתא, קרית ביאליק, יסוד המעלה, נהריה, ג'וליס, מודיעין, פרדס חנה כרכור, גדרה בני עייש, מעלה מכמש ובאר יעקב.

הנוסעים בכביש הערבה יוכלו ליהנות מתחנת עצירה להתרעננות בכביש 90 אשר תוקם ב-3 לאוקטובר. עמותת אור ירוק, בשיתוף חברת מפעלי תובלה ומתנ"א דרום, חברו יחד להפעלת תחנת רענון צפונית לצומת עידן על כביש 90, ועובדי "מפעלי תובלה", יכבדו את הנוסעים בכביש במשקה קר, ויחלקו להם חומרי הסברה בנושא בטיחות בדרכים.

בחול המועד הכבישים צפויים להיות עמוסים במטיילים, אשר ינצלו את מזג האוויר הנעים כדי לטייל בארץ. כדי לחזור הביתה בשלום, יש להקפיד על התנהגות סבלנית בכביש והקפדה על מספר כללי בטיחות. יש להקפיד על נסיעה במהירות המותרת, יש לוודא כי צמיגי כלי הרכב תקינים ומנופחים בלחץ האוויר הנכון. חשוב לוודא כי כל נוסעי הרכב חגורים והציוד קשור ומאובטח כראוי. עצירה בשולי הכביש תעשה רק בחירום ואם אין ברירה יש להתרחק כמה שניתן מהכביש. חשוב להקפיד לתכנן את מסלול הנסיעה מראש כדי להימנע מפעולות מפתיעות בנהיגה. חשוב לא לנסוע בעייפות ולא להשתמש בטלפון הסלולארי בזמן נהיגה.

עמותת אור ירוק: "תקינות הצמיגים חשובה לבטיחות כלי הרכב במיוחד בימים גשומים. כדי לחזור הביתה בשלום, יש להקפיד על נהיגה בטוחה וזהירה ולגלות סבלנות והבנה כלפי שאר משתמשי הדרך. סעו בזהירות כי מחכים לכם בבית".
אור ירוק צמיגים הסברה תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד