כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

תג מחיר בירושלים • הפעם על הכוונת: ישו

אלמונים ריססו כתובות גרפיטי בעברית בגנות ישו בכנסיית דורמיציון השייכת למסדר הבנדיקטיני סמוך לשער ציון בבירה • המשטרה חוקרת האם יש קשר לאירועים קודמים

צילום אילוסטרציה: ארכיון
צילום אילוסטרציה: ארכיון



בפעם השנייה בתוך חודש, כתובות נאצה בכנסיה בירושלים: אלמונים ריססו הבוקר (ג') כתובות גרפיטי בשפה העברית בגנות ישו בכנסיית דורמיציון השייכת למסדר הבנדיקטיני אשר ממוקמת סמוך לשער ציון בבירה.

הבוקר התקבלה תלונה במשטרה על המקרה והיא פתחה בחקירה.

מפקד מרחב דוד של המשטרה, ניצב משנה משה ברקת, סיפר כי צוותי משטרה הגיעו לכנסייה ופתחו בחקירה ראשונית. הוא הוסיף כי מפקד המחוז הורה על הקמת צוות חקירה מיוחד והעביר את הטיפול בתלונה ליחידה המרכזית. "נבדק אם יש קשר לאירוע הקודם במנזר השתקנים ולאירועים נוספים", ציין נצ"מ ברקת.

"אנחנו נעזרים גם באמצעים טכנולוגיים כדי למצוא את המשחיתים. מהתדרוך פה אני יוצא למפגש עם הכומר וגם להם נסביר את החומרה שאנו רואים במעשה", הוא אמר. "נעשה כל מה שצריך על מנת להגיע למי שריסס את הכתובות הללו", הבטיח ברקת.

"פתחנו בחקירה ראשונית, וצוות בדיקה מיוחד העביר את הטיפול בתלונה גם ליחידה המרכזית של מחוז ירושלים, נוכח חומרת המקרה. אנחנו בודקים את כיווני האירוע, וגם את הקשר לאירועים אחרים. אנחנו נעזרים בחקירה גם בעזרים טכנולוגיים. נעשה כל מה שצריך לעשות על מנת להגיע למבצעים".

זהו המקרה השני בתוך פחות מחודש שבו אלמונים מפנים את זעמם כלפי האוכלוסייה הנוצרית. בתחילת חודש ספטמבר הגיעו אלמונים למנזר השתקנים בלטרון והציתו את דלת הכניסה.
כנסיה גרפיטי ירושלים משטרה אלמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד