כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הנעדר בן 17 מפלטבוש נמצא במנהטן בבוקר החג השני

צבי סטולצנברג, שנעדר מאז מוצאי יום כיפור, זוהה בבוקר היום השני של החג, במנהטן • מחמאות לשוטר שמצא אותו: "למצוא נער אחד בעיר של 8 מיליון, זאת עבודה ממש נהדרת!"

תושב ניו יורק מתבונן בתמונתו של סטולצנברג
תושב ניו יורק מתבונן בתמונתו של סטולצנברג



צבי סטולצנברג בן ה-17 מברוקלין, שנעדר מאז מוצאי יום כיפור, אז נראה בפעם האחרונה סמוך לביתו בשכונת פלטבוש שבברוקלין, נמצא בריא ושלם בשעה 4 לפנות בוקר היום השני של חג סוכות, במנהטן.

צבי, הנוטל כדורים תרופתיים ועל כן היה חשש לחייו, זוהה על-ידי שוטר, שהיה מודע לחיפושים אחר הנעדר, לאחר שראה סיקור על הפרשה בטלווזיה, ומאוחר יותר ראה את אחד העלונים שחולקו על ידי המתנדבים של 'השומרים'.

מאות מתנדבים, של ארגון 'השומרים' ותושבים מודאגים הצטרפו למסע החיפושים. מודעות ובהן תיאור מדויק של סטולצנברג בצירוף שלוש תמונות שונות שלו - הופצו ברחבי השכונות היהודיות. במודעה נכתב תיאורו המדויק, המקום האחרון בו נראה, ובנוסף אזהרה לפיה במידה ומבחינים בו "לא להתקרב אליו מחשש שיפגע בעצמו אלא לעקוב אחריו ולהתקשר אל מוקד טלפוני.

חבר מועצת העיר ניו-יורק דוד גרינפילד שיבח את עבודתם של מתנדבי 'השומרים', 'מתעסקים' ו'הצלה'. "ברוך ה ' צבי כבר נמצא והוא מקבל את הטיפול הרפואי שהוא היה זקוק לו", אמר גרינפילד. "אני באמת רוצה להודות לשומרים, למאה מתנדבים ומשטרת ניו יורק על העבודה המדהימה שלהם", אמר גרינפלד. "כשהייתי בחפ"ק במוצאי שבת, ניגש אליי מישהו ושאל אותי: האם זה יעבוד? אמרתי: 'אנחנו צריכים לנסות כמיטב יכולתנו, כאילו צבי הוא בן המשפחה שלנו. הודות למאמצים המשותפים, אנחנו חוגגים את חזרתו של צבי.

"אני מודה לשוטר מייקל אוהייר. למצוא נער נעדר אחד בעיר של 8 מיליון בני אדם, זאת עבודה ממש נהדרת!"
צבי סטולצנברג פלטבוש מנהטן נעדר חיפושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד