כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

האם השכולה התייפחה מול גופת בנה: "אברמי, סלח לנו"

מאות ליוו למנוחות את הילד אברהם נחום דור ז"ל, שנהרג בתאונה • האם השכולה נשאה דברים וביקשה ממנו מחילה • עין לא נותרה יבשה כאשר אביו אמר קדיש אחרון על בנו יחידו

אברהם נחום דור ז"ל. צילום: משפחה
אברהם נחום דור ז"ל. צילום: משפחה

בהלוויה רוויות אבל ויגון כבד, נטמן הלילה במרומי חלקת חב"ד בהר המנוחות הילד אברהם נחום דור ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים מחרידה כאשר שב עם משפחתו מטיול בדרום.

עין לא נותרה יבשה כאשר אביו, הרב מיכאל דור, מנהל כפר אור אבנר סיטרין, ומחשובי עסקני חב"ד בביתר עלית, אמר את הקדיש האחרון על בנו יחידו.

בהלוויה, שיצאה ב-21:30 מבית הלוויות 'שמגר' בירושלים השתתפו מאות מלווים, בני משפחה, חברים, מכרים, רבנים ואישי ציבור, ביניהם גם ראש עיריית ביתר-עילית, מאיר רובינשטיין, ונציגים בכירים ממשרד החינוך.

האם השכולה דיברה ליד גופת בנה והתייפחה לאוזני הקהל הדואב. "אנא בני אברמי, סלח לנו".

קהל המלווים נענה וקרא: "מחול לך, מחול לך, מחול לך".

"זה היה מעמד נורא", מספר אחד מהמשתתפים, "הכאב היה צורב ולא הייתה עין אחת שלא דמעה. אברהם נחום היה ילד מיוחד מאוד שנועד לגדולות. הוא היה מלא שמחת חיים וחכם מאוד. קשה לעכל את שהתחולל".

דבורה גולדשמיט, דודתו של אברהם-נחום, הגדירה אותו: "ילד מלאך, קדוש".

"הם היו באמצע תפילה בנסיעה והילדים אמרו תהילים מאחור. האם סיימה לקרוא תהילים ולאחר מכן המכונית החלה להתהפך ולהתגלגל. ההורים ראו שלא מפנים את אברמי אחרי התאונה, אז הם הבינו".

עוד בנושא:
טרגדיה: אברהם נחום דור ז"ל, חסיד חב"ד בן 10 מביתר עלית, נהרג בתאונה

בינתיים מתקשים בביתר עילית לעכל את הבשורה הקשה. חבר מועצת העיר אורי הולצמן סיפר לכלי התקשורת, כי מדובר במשפחה למופת. "מדובר באושיות קהילת חב"ד ביישוב", אמר. "הילד היה תלמיד מצטיין ושני ההורים הם אנשי חינוך מוכרים. זאת משפחה אצילית".

אבי המשפחה נחקר באשר לפרטי התאונה וגורמיה, והמשטרה הודיעה כי תמשיך לבחון ולבדוק את נסיבותיה.
אברהם נחום דור פטירה הלוויה הר המנוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד