י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מהאו"ם ועד מודיעין • אייכלר על האפליה בפארק ענבה

ה'יודן ריין' שהכריזה עיריית מודיעין על כניסת חרדים לפארק ענבה, ואשר מזכיר תקופות אפלות בדברי ימי עמינו - נענה על ידי הצורר מאיראן • ח"כ ישראל אייכלר בטור נוקב

ח"כ ישראל אייכלר. צילום: יעקב כהן
ח"כ ישראל אייכלר. צילום: יעקב כהן



אין מילה בנאומו של אחמדינג'אד שנשא באו"ם ביום הכיפורים, שלא נאמרה קודם נגד החרדים בתקשורת הישראלית. שטופי מוח בארץ מאמינים בעלילות נגד היהדות ושומריה, לא פחות מתושבי טהרן.

תמליל נאומו של הצורר מאיראן, נשמע כלקוח מן התקשורת הישראלית, בהחלפת "חרדים" במילה "ציונים":

• היהודים שהנחילו לעולם את החכמה והדעת, כבר יודעים קרוא וכתוב בגיל 3. הם נקראים בתשקורת: "בורים פרימיטיביים" ו"לא תרבותיים". על פי השסאים ה"נאורים" מי הם ה"בורים ופרזיטים"? הצעירים הממושקפים (ברובם) מעיון באותיות התורה הקדושה. אנשים שמאז היו ילדים ונערים, עיניהם ומוחם שקועים בספר ועוסקים בלימוד ובהתקדמות. על מי אמר "האדם הנאור" אחמדיניג'אד נשיא פרס "ציונים לא תרבותיים" - דווקא על אלה שכל חפצם להתבולל בתרבות הגויים.

• בכל איראן, שגודלה כגרמניה, צרפת, ספרד ובריטניה גם יחד, לא נמצאו אנשים "לא תרבותיים". רק "הציונים" נחשפו כ"לא תרבותיים". גם המתבוללים מתל-אביב לא מצאו בחינוך הממלכתי ובבתי הסוהר אנשים "לא תרבותיים", אלא אצל החרדים לומדי התורה והוגיה בחכמה. בפרפראזה על הפתגם הידוע אפשר לומר: "נקמת הילד החרדי הקטן, ביטא השטן האיראני".

• "הרמאות הציונית שולטת על הכלכלה העולמית ומשתקת את ממשלות העולם. השלטונות נכנעים לסחטנות הציונית. בגללם המערב משעבד את העניים בכל האומות והעולם שותק" - טען ה"ראיס" המטורף מאיראן. זאת בדיוק הטענה הנשמעת והנכתבת והנפוצה ביותר בתעמולה התקשורתית היוצרת חברה שטופת מוח: "החרדים הסחטנים משתלטים בכל מקום ושולטים בממשלה הנכנעת להם משעון הקיץ ועד לתקציבי המדינה. הם מתפרנסים מרמאות ומקצבאות. בגללם סובל העם העובד והמשרת. בגלל החרדים אין דירות ויוקר המחיה וכל מרעין בישין".

• "תארו לעצמכם איך פלשתין היתה נראית בלי ציונים" - צייר אחמדיניג'אד את שאיפתו באו"ם. האיראנים מאמינים שהציונים כבשו את פלשתין שלא כדין ופלשו לאדמות הכבושות ומפריעים למנוחת השכנים. גם "האדם הנאור" השולט מתל-אביב ועד מודיעין החילונית, חולם על פארקים בלי חרדים.

זה לעומת זה עשה אלוקים.

העולם הערבי והמערבי מחזק את איבתו ואת הריטוריקה האנטישמית שלו, ככל שההגמוניה החילונית מטיפה נגד ילדים חרדים "רבים מדי" ורודה בהם בחוקי אפליה ועושקת מיסים וארנוניות לצרכי שלטונם וחוסמת מקומות עבודה מחרדים. הגויים פשוט מצטטים את העלילות שכותבים בתקשורת הישראלית. בכל מקום שכתוב מתנחלים ו/או חרדים, הם כותבים ישראלים או ציונים.

זה לא רק איראן. גם בנורבגיה ובשבדיה מסיתים נגד הישראלים. בכל האוניברסיטאות מבריטניה ועד צרפת, מאמריקה הדרומית ועד צפון אירופה, המרצים הישראלים שנואים ומנודים, ממש כמו החרדים במדינה החילונית. שלא לדבר על מדינות ערב ואפריקה, שם אין דריסת רגל לישראלים, ממש כמו בפארק ענבה הכבוש בידי עיריית מודיעין.

אומרת עיריית מודיעין שהחרדים מהוים מיטרד לתושבי מודיעין המגיעים לפארק ענבה. ראש העיר מודיעין מאמין שהחרדים פולשים לפארק שלו. אחמדיניג'אד טוען באותו פאתוס, שהציונים מהוים מטרד לפלשתינים הגרים בפארק פלשתין. גודלה של פלשתין השלימה לעומת איראן, קטנה יותר מגודל פארק ענבה לעומת פלשתין. אין לשכוח שהפארק הגדול נבנה מכספי משלמי המיסים החרדים העשוקים, לא פחות מכספי המיסים של תושבי מודיעין.

להבדיל אלפי הבדלות מאחמדיניג'אד, המתבוללים לא רוצים להשמיד את ילדי החרדים, חלילה, אלא רק להעבירם לשמד רוחני. הם פועלים באמצעות גזירות שלטוניות כמו הליב"ה והגיוס וה"שילוב" בתרבות הרעה למען מטרה אחת: שהחרדים לא יהיו חרדים לדבר ה'. זה הכל.

הדרת חרדים מארץ ישראל

ה"נאורים" לא נואמים באו"ם, אלא יוצרים מצוקת דיור ותעסוקה מתוכננת ומאורגנת.

סיפור קצר: עסקנים חרדים הגיעו לעיר בינונית ותיקה בצפון ובקשה בפיהם לבנות שכונה חרדית. הם נפגשו עם האדריכל הממשלתי באזור וראו שכל התכניות לשכונות החדשות בנויות לפי דירות צמודות קרקע גדולות ולצידם בניינים של 12 קומות ויותר. הם שאלו למה לא לנצל את השטח בבנייני קומות נמוכים יותר ולא לבזבז קרקע יקרה לדירות צמודות קרקע. בכך אפשר להביא אוכלוסיה חרדית, לבנות ולהיבנות בעיר.

האדריכל צחק ואמר בכנות: "יש הנחיה ברורה בכל הערים לבנות שכונות שהחרדים לא יוכלו לרכוש בהן. לכן בונים דירות גדולות צמודות קרקע ולידם בניינים הסמוכים שנועדו לזוגות צעירים, בגובה כזה שחרדים לא יוכלו לקנותם בגלל המדרגות הרבות בשבת. אתם רוצים לשנות את התכניות שכל מטרתן למנוע את בואכם לעיר?!"

האויב הפנימי פשוט מבצע תוכניות "הדרת חרדים" באופן עקבי, בכל תחומי החיים. מטרתם להדיר את רגלי החרדים מכל מקום מגורים, מכל מקום פרנסה ומכל יכולת להתקיים בארץ הזאת. את שאיפתם הם מוציאים לפועל בכל תכנית מגורים בכל עיר ומושב.

מנכ"ל משרד השיכון לשעבר כתב זאת שחור על גבי לבן. המדינה מתנגדת לכניסתם של חרדים לערים מעורבות. אבל כאשר בא שר חדש, חרדי למהדרין ובונה את חריש עמוק בואדי ערה, זעקת סדום עולה לשמים.

תקצר היריעה מלפרט, את הדוגמאות בתקשורת ובשטח, שמטרתן "הדרת החרדים" מארץ ישראל.

למען הקלת "הנטל הכלכלי", הם היו אוסרים להקים משפחה ברוכת ילדים במדינה. אין להם בעיה עם טיעונים, להצדקת הגזענות. למזלנו הם חוששים לגזור כך על המיגזר הערבי. אבל המטרה ברורה. ברוני התקשורת בתל אביב ושליטי טהרן, שניהם לא רוצים חרדים ב"פלשתין הכבושה" בערבית או ב"מודיעין החופשית", בעברית.

מודיעין תהיה למשל ולשנינה לרוב ראשי הערים בארץ שלא רוצים יהודים חרדים בקרבתם. הם לא יעיזו לומר זאת על אריתראים ואתיופים וערבים, אבל יגידו גם יבצעו טרנספר לחרדים בלי שום בעיה.

ייאמר שוב, שאין להשוות את עירית מודיעין לשליטי איראן. אסור לאבד פרופרוציות. יש הבדל גדול בין פצצת אטום לבין מניעת כניסה לפארק. אבל הלגיטימיות לבטא בגלוי איבה אנטישמית למראה פיאותיהם המסתלסלות של ילדי החרדים, זהה לחלוטין בין בנין האו"ם בניו יורק לבין מעוזי התקשורת בתל אביב ובטהרן. השנאה לחרדים בעזה אינה גדולה מזו של מודיעין. חז"ל אומרים ש"גדולה שנאה ששונאין עמי הארץ לתלמידי חכמים יותר מעכו"ם ונשותיהן יותר מהם".

התחנה הצבאית מתחרה באל-ג'זירה

הערת אזהרה: אם הפארק שבמודיעין הוא "יודען ריין", זה יהיה אות קין על מצחה של מדינת ישראל שלא יימחה לעולם. לא נשכח ולא נסלח. לא בגלל חשיבות הפארק, אלא בגלל הזכרון הטרי, של "המיטרד היהודי" שסולק מאירופה בידי אנשים המנומסים ביותר באירופה. אירופה שמחה להיפטר מששה מליון יהודים שפלשו ל"מרחב המחיה" שלהם. בשכר זאת הוצפה אירופה בשישים מליון מוסלמים. מי שרוצה היום להיפטר מילדי החרדים במדינה, יקבל מליוני ילדים פלשתינים, אפריקאים ומהגרים מאסיה ועד סין, לתפארת מדינת ישראל.

ודוגמא נוספת לסיום: התחנה הצבאית הקדישה עשרים דקות למחרת יום הכיפורים, לתיאור ליל כל נדרי בירושלים. אף מילה על מה שאתם יודעים על תפילות צום יום הכיפורים. בטרם דווח על נסיעת נתניהו לאו"ם, סיפרו לעולם כולו על: "חובשי כיפה בדרך חברון בירושלים (הכביש הראשי בתלפיות) השליכו אבנים ועציצים שהוכנו מבעוד מועד בליל כיפור על רכבים".

מה יאמרו האיראנים לשמע העדות של התחנה הצהלי"ת, על מעשיהם של היהודים ביום כיפור? עם תחנה צבאית כזאת, מי צריך את אל ערביה ומה לנו נגד אל ג'זירה?!

על אפם וחמתם של משנאי ה', ילדי הפאר שגורשו מפארק מודיעין, יצוצו ויפרחו כשושנים בכל רחבי הארץ. עליהם הכתוב אומר: "עוד זאת אדרש לבית ישראל וכו' כצאן קדשים כצאן ירושלים במועדיה, כן תהיינה הערים החרבות, מלאות צאן אדם. וידעו כי אני ה'". (יחזקאל לו)
ענבה מודיעין גל''צ הסתה יודן ריין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד