י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אופנת חורף תשע"ג • הזהב השחור כבר כאן

עונת החורף כבר בפתח, והסטייליסטית אורית לבה מביאה אלינו טעימה ממה שנפגוש בחנויות הבגדים והאופנה • למי צבע הזהב מתאים? ולכמה זמן הוא יהיה איתנו?

אז מה לקנות? בגדים. צילום: רייצ'ל H
אז מה לקנות? בגדים. צילום: רייצ'ל H



רוב מקורות ההשראה של מעצבי האופנה הגדולים בעולם נלקחים מתוך השפעת תקופות ההיסטוריה שבעולם.

בכל עונה מנסים המעצבים ליצור חידוש, מעין מהפך קטן המגיע בסוף גם אלינו לארון.

אם בעונה הקודמת ההשפעה היתה שנות השמונים והשבעים עם כל המוטיבים האופייניים, עונת החורף הקרובה מחוללת מהפכה - המעצבים הלכו ממש רחוק והגיעו למאות הקודמות.

השפעות של ביגוד מימי המלוכה האנגלית, סגנון המאה ה 16, לואי ה 18 וערבוב שלם של בדים יקרים ותכשיטים גדולים עם אמירה שאי אפשר לפספס.

אחד מהשילובים היוקרתיים למראה החורף הוא שילובים של שחור וזהב. אכן כן זהו שילוב המקרין עושר, יוקרה והמון רושם הלוקח אותנו לימי המלוכה בארצות אירופה.

• אז למה לצפות?

נפגוש הרבה קטיפה שחורה עם מוטיבים רקומים בזהב, ז'קטים מתוכשטים בכפתורי אדמירל גדולים ומוזהבים, חגורות עם גימורים מוזהבים, מגפונים ונעליים מוזהבות וחצאיות מבדים מודפסים עם נגיעות מוזהבות בסגנון הבארוק.

איך לובשים ביגוד שחור עם דיטיילים מוזהבים? אפשר להוסיף עוד צבעים בהופעת לבוש כזו? ממש לא!!

השילוב היוקרתי של השחור והזהב נותן המון אמירה וסגנון מספיק יוקרתי ועשיר לאלו מכן שיבחרו ללבוש צרופים אלו. כדאי לתת במה מרכזית אחת לפריט אחד בשילוב השחור והזהב.

ואם תרצי לאמץ שילוב זה אך לא בפריט לבוש? אין בעיה, לא צריך להיסחף ולקנות תמיד פריט לבוש אפשר פשוט לאבזר את עצמנו באביזרים מוזהבים ורצוי שיהיו על רקע שחור אחיד, כדי להבליט מספיק את האביזר המוזהב.

אבל למען ה', במידה ובשכל, שלא תהפכי ל'מוזהבת' מדי...גם למען הצניעות וגם למען העדינות והיופי.

לדברי אורית, העונה נפגוש המון נעליים ומגפיים עם ניטים מוזהבים, תיקים וחגורות עשויים כאילו בעבודת יד של חרוזים מוזהבים, צווארוני חרוזים במקום שרשרת, שרשראות, צמידים ועגילים מוזהבים - הכול כדי לתת את הסגנון היוקרתי המבוקש.

אבל ראו הוזהרתן: אורית מבקשת לשים לב לכך שכמו כל טרנד בכל עונה, במהירות שהוא נכנס ונראה בחניות האופנה, כך מהר הוא עוזב את הבמה המרכזית בעונה הבאה. ולא, היא בהחלט לא ממליצה לרכוש הרבה פריטים בסגנון זה, אלא מספיק לרכוש סריג שחור לשמלה השחורה שלכן מהארון, ולצרף צווארון מוזהב או שרשרת גדולה מוזהבת עם אבנים מבריקות וכבר קיבלתן הופעה מושלמת.

ועוד משהו: זהירות עם רכישת נעליים מוזהבות!! האם את בטוחה שתנעלי אותן? האם זה משתלב בעדינות בהופעה הכללית? עדיף שלא תתלהבי, וכדאי קודם שתכירי באמת את עצמך ואת סגנונך האישי.

רוצות עצות? שילוב סגנונות ושדרוג מלתחה מארון הבגדים? אורית תשמח להגיע לארון הבגדים שלכן, וליצור עבורכן הופעות לבוש חדשות כאלו שאולי לא חשבתן עליהן.. אפשרות נוספת היא יום כיף של סטיילינג אישי בחניות לך, לחברות או לאמא, ערבי נשים, ערבי נערות וימי הולדת.

אורית לבה, סטייליסטית אישית 0546332463

אופנה זהב שחור חורף סטיילינג אורית לבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד