י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המגזינים "FINE" ו"STYLISH" התאחדו

המגזין המאוחד יופיע כל חודשיים • מיועד לשכבה החרדית האמידה • עורכת המגזין, שלהבת חסדיאל: "המיזוג יגביר ההשקעה באיכות התכנים"

המגזין הישן. צילום ארכיון
המגזין הישן. צילום ארכיון

המגזין האקסלוסיבי לסגנון חיים וסטייל "FINE" והמגזין "STYLISH" הודיעו על מיזוג והופעה משותפת.

מגזין "פיין" בבעלות ועריכת העיתונאית שלהבת חסדיאל, מופיע משנת 2007 ומיועד לקהל יעד החרדי-דתי העיסקי האמיד, המתעניין בתחומי איכות חיים, עיצוב וסטייל.

"סטייליש", שפעל במקביל, החל את הופעתו בשנת 2011 בבעלותו של שרגא סיני.

באחרונה הושלם משא ומתן ממושך בין בעלי המגזינים, וסוכם על הופעתו בצורה מחודשת, בשם המשותף "FINE-STYLISH", שימשיך להופיע כל חודשיים עם תוכנית עתידית להופכו לחודשי, המגזין מופץ ב-30 אלף עותקים באזורי המגורים של קהל היעד.

עורכת המגזין המשותף שלהבת חסדיאל, אומרת ל'בחדרי חרדים', כי המיזוג בין המגזינים יביא להשקעה מירבית של כל כוחות השוק במדיה המכוונת לקהל יעד המתעניין בתחומי סגנון חיים, עיצוב, עסקים וסטייל, ויגביר את ההשקעה בתכנים ובאיכות המוצר החדשני לטובת הקוראים.

"כמי שעוסקת בתחום המאתגר והמרתק הזה זה מעל עשור, אני חשה אמנם התרגשות מה, נוכח המהלך המבורך והמוצלח של שילוב הכוחות. לצד זאת, אני גם מצויידת במחויבות רבה, ואף בקמצוץ של תחושת שליחות, למען דבקות במטרה שהצבנו לעצמנו, לייצר מערכת תוכן מושלמת, מדיה איכותית, ככלי תקשורת מבוסס, עדכני ועשיר, המותאם כולו לקהל היעד הייחודי, המוצא עניין רב בנושאים של סגנון חיים".

בגיליון החג - הגיליון המשותף הראשון - התמקד המגזין בקונספט ספציפי תחת הנושא: "רלוונטיות" והוא כלל 120 עמודי כרומו בהם כתבות צבע מרתקות, לצד הפקות אופנה, עיצוב וסטייל מיוחדים ומושקעים ביותר.



פיין סטייליש שלהבת חסדיאל יוקרה מגזין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד