י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חסר דם - בואו לתרום!

מחסור מתמשך במנות דם, הביא את בנק הדם לצאת בקריאה לציבור: תתרמו דם!. ארגון 'לב מלכה' יערוך התרמת דם מיוחדת ברובע היהודי בירושלים. כל התורם יזכה לביטוח רפואי לחצי שנה

התרמת דם של ארגון 'לב מלכה'
התרמת דם של ארגון 'לב מלכה'

עקב המחסור המתמשך במנות דם על סוגיו השונים, ובפרט בתקופה זו שאחרי פסח, בה מועטות התרומות, קוראים גורמים רפואיים בראש בנק הדם של מד"א לציבור הרחב לתרום דם. רבנים ואישי ציבור פנו בקריאה לציבור החרדי על כל חוגיו, להירתם למבצע גיוס מנות דם ולסייע בידי מערכת בנק הדם, לספק מנות דם עבור הצלתם של חולים נזקקים, ומניעת דחייתם של ניתוחים רבים.

במקביל פנו מהנהלת בנק הדם לארגון "לב מלכה" הפועל רבות בסיוע לגיוס מנות דם עבור חולים ונזקקים, להתגייס לקראת מבצע התרמה בהיקף נרחב בקרב הציבור החרדי, למען הצלת חיי אדם.

ארגון "לב מלכה" לקח על עצמו את המשימה ונערך לקראת ההתרמה שתיערך ביום ראשון, א' סיון, 24/5/09 ברובע היהודי בירושלים, רח' משגב לדך 29, במכון המקדש (מתחת לישיבת הכותל). ההתרמה תיערך בין השעות 13:00 בצהריים עד 22:30 בלילה.

ניתן לתרום דם החל מגיל 17 – באישור הורים, ומגיל 18 עם ת"ז או דרכון.

הרב אברמן יו"ר ארגון "לב מלכה" מביע תקווה כי הציבור הרחב ייענה בחיוב לקריאה נרגשת זו, אשר פיקוח נפש של ממש תלוי בה ויירתם בהמוניו לסייע למערכת "בנק הדם" המרכזית למלאות במידה ניכרת את החסר שנוצר.

כל תורם יקבל ביטוח דם משפחתי מקיף החל מיום ההתרמה למשך שנה.

יצויין כי ההתרמה תנוהל ע"י צוות מתרימי דם מקצועיים של מד"א ומתנדבי "לב מלכה" אשר הוכשרו לנושא, צברו ניסיון רב, ונוטלים חלק פעיל בקרב הציבור החרדי.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד