י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

גופת החייל מג'די חלבי נמצאה ביער הכרמל

לפני 7 שנים יצא החייל מביתו בדאלית אל-כרמל - ומאז לא שב • הותר לפרסום כי שרידי גופתו נמצאו ביער הכרמל על ידי גוזם עצים • חקירת ההיעלמות נמשכת

מג'די חלבי
מג'די חלבי

הותר לפרסום כי נמצאה הבוקר (ה') התאמה בין שרידי גופה שנמצאו ביער הכרמל ובין החייל הנעדר מג'די חלבי.

שרידי הגופה נמצאו באקראי לפני מספר שבועות, סמוך לכפר עוספיה וזוהו ע"י המכון לרפואה משפטית. נסיבות מותו של החייל הנעדר מאז חודש מאי 2005 נחקרות ע"י ימ"ר מחוז חוף.

מי שמצא את עצמות גופת מג'די היה קבלן של קרן קיימת לישראל, שעסק בגיזום עצים ביער סמוך לנחל חיק בעוספייה.

ראש אגף כוח האדם, אלוף אורנה ברביבאי, מסרה לפני זמן קצר למשפחת חלבי את ההודעה בדבר מציאת ההתאמה. הודעה על מועד הלווייתו תפורסם בנפרד.

מדובר צה"ל נמסר כי צה"ל ימשיך לעשות כל שביכולתו, תוך שילוב זרועות עם כלל גורמי הביטחון, על מנת להשיב לחיק המשפחות את כלל נעדרי צה"ל.

מג'די חלבי יצא במאי 2005 מביתו בדאלית אל-כרמל לאחר חופשה צבאית, והודיע להוריו כי הוא חוזר לבסיסו. מג'די יצא בלבוש אזרחי ולקח עמו תיק קטן, שבו ככל הנראה היו מדי צה"ל, אך מנגד היו עדים שטענו כי ראו אותו לבוש מדים.

עד ראייה מכפרו סיפר כי ראה את חלבי בסביבות השעה 15:30 במכולת בכפרו, קונה פחית שתייה, והחקירה העלתה כי הספיק למשוך 50 שקלים מהכספומט בכפר לפני היעלמותו. קצינים המעורבים בפרשה טענו לאחר מעשה כי התגלו מספר סתירות בעדויות המשפחה בקשר ללבושו, וכן היום והשעה בה נראה בפעם האחרונה.

מג'די חלבי החל את שירותו הצבאי בבית הספר הטכני של חיל האוויר, אולם במהלך השירות הועבר לבסיס חיל חימוש ליד חיפה.

ראש אכ"א אלופה אורנה ברביבאי אמרה היום (חמישי) בצאתה מבית משפחתו של החייל הנעדר מג'די חלבי ששרידי גופתו נמצאו, כי לא ניתן לקבוע אם הוא נרצח או שם קץ לחייו. חוקרים נמצאים בזירת מציאת הגופה ואוספים ממצאים. כעת בבית המשפחה נותרו קצינים של הצבא וכן מפקד המחוז הצפוני וקצינים ממחוז חוף ומתחנת חי.
מג'די חלבי גופה חקירה דאלית אל כרמל חיל האויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד