י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מתמודדת חדשה למפלגת 'העבודה': סתיו שפיר

אחת מראשי המחאה החברתית - נכנסת לפוליטיקה • "את הכיכרות כבר כבשנו. אבל חשוב להבין כי את ההחלטות החשובות ביותר מקבלים דווקא במקומות שמהם הצעירים מדירים רגל"

מפלגת העבודה בגרסה הישנה. צילום ארכיון
מפלגת העבודה בגרסה הישנה. צילום ארכיון

לאחר שגל המחאה החברתית שכך, יש ממארגניו מי שמנסים את כוחם גם במגרש הפוליטי.

אמש הודיעה סתיו שפיר, מי שנמנתה על ראשי המחאה, כי החליטה להיכנס לפוליטיקה. "הכניסה לפוליטיקה לא הייתה החלטה פשוטה בשבילי. תמיד האמנתי בכוחנו האזרחי, ביכולתנו להשפיע על המערכת באמצעות הפעלת לחץ ציבורי, איתגור השיח, הפצת ידע ובראש ובראשונה – חינוך".

לדברי שפיר, "היום, למעלה משנה לאחר המחאה החברתית, אני מרגישה שההשפעה שלנו לא יכולה להסתיים כאן. מערכת הבחירות הקרובה תכריע לאן פניה של המדינה שלנו: האם אל אותו שלטון אטום שמולו נאבקנו, או אל פוליטיקה ששמה בראש מעייניה את האזרח, את ביטחונו החברתי, את סביבתו, את עתידו ואת אושרו".

"היום כולם יודעים שאת הכיכרות כבר כבשנו. אבל חשוב להבין כי את ההחלטות החשובות ביותר מקבלים דווקא במקומות שמהם הדור שלי מדיר את רגליו. האחריות שקיבלנו על עצמנו בקיץ ההוא חייבת להתרחב מעבר לרחוב. אני נכנסת לפוליטיקה - אדם אחד, אבל בליווי אינספור הסיפורים, התקוות והמשאלות שזכיתי לפגוש בשנה האחרונה. השליחות שלי היא לקחת את כל אלה אל תוך המקום שבו קובעים את כללי המשחק. מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ' היא הבית הפוליטי שבו פועלים יחד מסורת והיסטוריה לצד אלפי צעירות וצעירים ראויים ואמיצים שיוצאים להיאבק על עתידה של המדינה הזו. אני מקווה להשתלב בה היטב, ולקדם יחד עם חבריה את החזון של כולנו".

"פוליטיקה אינה דרך פשוטה, ויש רק דרך אחת באמצעותה ניתן ליצור פה פוליטיקה בריאה, נקייה ונכונה - אם נעשה את זה יחד. אני מבקשת את עזרתכם. נותרו עוד כארבעה-חמישה שבועות עד יום הפריימריז – והעבודה רבה. יש כמה דרכים לקחת חלק בקמפיין ולעזור לי להיבחר לרשימת מפלגת העבודה ולהגיע לכנסת, כדי להגשים שם את החזון של כולנו".
העבודה מחאה חברתית סתיו שפיר בחירות שלי יחימוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד