כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

הדולר מציג: ירידה תלולה

לראשונה זה ארבעה חודשים ירד הדולר מתחת לארבעה שקלים עד לרמה של ‭3.985‬ שקל. שער הדולר צנח בשיעור חד של כ-7‬ אחוזים בתוך כשלושה שבועות. בנק ישראל ממשיך לרכוש מט"ח

הדולר מציג: ירידה תלולה
שווה הרבה יותר. חבילת דולרים

הדולר ממשיך לצנוח: לאחר כמה ימים של ירידות, הדולר ממשיך להיחלש גם הבוקר (ו). בשעה זו מאבד הדולר 1.5% והוא נסחר ברמה של 3.95 שקלים. הפעם האחרונה בה נסחר הדולר מתחת לרמה של 4 שקלים היתה ב-27 בינואר 2009.

גם בעולם נמשכת חולשת הדולר, לאחר שאתמול צנח הדולר לרמתו הנמוכה ביותר מאז ינואר על רקע חששות מהתגברות האינפלציה בארה"ב, בעקבות התרחבות הגירעון בתקציב הממשל האמריקני. בשעה זו נסחר הדולר ברמה של 1.39 דולר ליורו.

שער הדולר צנח בשיעור חד של ‭6.8‬ אחוזים בתוך כשלושה שבועות.

בצעד חריג מסר אתמול בנק ישראל בהודעה מיוחדת במהלך המסחר כי רכישות המט"ח נמשכות כרגיל. הודעת הבנק המרכזי הרגיעה במקצת את המשקיעים בשוק המט"ח. בעקבותיה עלה שער הדולר מעל ארבעה שקלים ונסחר ב־‭4.02‬ שקלים, ובסיום המסחר נקבע השער היציג על ‭4.017‬ שקל, ירידה של ‭1.8‬ אחוזים.

אתמול בבוקר נסחר שער הדולר ב־‭3.985‬ שקלים בעקבות הערכות על סיום רכישות המט"ח, מה שהלחיץ מאוד את בנק ישראל. לפיכך מיהר הנגיד סטנלי פישר להשמיע צפירת הרגעה בצורת הודעה על המשך רכישות המט"ח.

מיולי 2008 רוכש בנק ישראל 100 מיליון דולר ביום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד