ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

הותקפה חוליית מחבלים שביצעה ירי לישראל

חיל האוויר תקף את החוליה במרכז רצועת עזה, זמן קצר לאחר שביצעה ירי תלול מסלול לעבר ישראל: "לא נסבול ניסיון לפגוע בישראל" • זוהתה פגיעה מדויקת במטרה

צילום ארכיון
צילום ארכיון

כלי טיס של חיל-האוויר היום (ראשון) אחר הצהריים במרכז רצועת עזה את חוליית המחבלים שביצעה לפני זמן קצר ירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה מדויקת במטרה.

הבוקר תקף כלי טיס של חיל-האוויר בדרום רצועת עזה חוליית מחבלים שעסקה בהכנות אחרונות לשיגור ירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל. זוהתה פגיעה במטרה.

על פי דיווחי הפלסטינים אדם אחד נהרג בתקיפה שבוצעה בצהרים בדיר א-בלח. בתקיפה הבוקר נהרג מחבל אחד ואדם נוסף נפצע קשה.

בפעילות משותפת של צה"ל ושירות הביטחון הכללי חוסלו אמש פעילי ג'יהאד עולמי החברים במועצת השורא של המוג'האדין בצפון רצועת עזה. מועצת השורא של המוג'האדין נטלה אחריות על ירי תלול המסלול לעבר נתיבות בשבוע שעבר. במהלך הפעילות חוסל פעיל הטרור השאם עלי עא כרים סעידני, ממייסדי ארגון מועצת השורא של המוג'האדין בקצוות ירושלים.

במהלך ליל שבת, תקפו כלי טיס של חיל האוויר מוקד פעילות טרור בצפון רצועת עזה וכן שני יעדי טרור במרכז הרצועה. זוהו פגיעות מדויקת במטרות וכל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם. התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".
תקיפה חיסול ירי מחבל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד