כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

אנטוורפן: חרדי זכה במקום הראשון במפלגה הדמוקרטית

שמואל מרקוביץ', חרדי מבלגיה, התמודד במסגרת המפלגה הליברלית דמוקרטית למועצת רובע בעיר אנטוורפן - ונבחר במקום הראשון של מפלגתו • "ניצחון כזה עוד לא היה כאן"

המועמד  החרדי הנבחר שמואל מרקוביץ.
המועמד החרדי הנבחר שמואל מרקוביץ.



בבחירות לרשויות המקומיות שהתקיימו אתמול (א) בבלגיה, נבחר המועמד החרדי שמואל מרקוביץ' שהתמודד במפלגה הליברלית-דמוקרטית בעיר אנטוורפן במקום הראשון של מפלגתו.

מדובר בפעם הראשונה בה חרדי מתמודד לרשות מקומית בבלגיה. מרקוביץ', המכהן כאחד מראשי ארגון 'הצלה' המקומי ומפקד צוות יחב"ל של זק"א בבלגיה, התמודד במסגרת המפלגה הליברל-דמוקרטית המקומית.

הבחירות נערכות בשיטה בה הבוחרים מצביעים על שמו של המועמד באופן אישי, מרקוביץ' רשם הישג משמעותי, זכה בכ-2,700 קולות וקטף את המקום הראשון במפלגתו.

תושביה החרדים של העיר הבלגית מרוצים גם מזהותו של ראש העיר הנבחר, ברט דה וואוור, המקורב לקהילה החרדית המקומית, וידוע כתומך במוסדות התורה והחסד.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אומר מרקוביץ', הדובר עברית רהוטה, ל'בחדרי חרדים': "נכנסתי לכך רק לפני שלושה שבועות, לאחר שקיבלתי את ברכת הרבנים להכנס לפוליטיקה. עשינו קידוש ה' גדול. הצלחנו אתמול להוכיח שאנחנו רוצים לעזור ולסייע לתושבים. ניצחון כזה לא היה כאן אף פעם, ואני מקווה שבחירתי תעזור לקהילה החרדית בעיר".

עוד בנושא:
עסקן חרדי רץ למועצת העיר אנטוורפן



הקמפיין של מרקוביץ


אנטוורפן בלגיה שמואל מרקוביץ בחירות מצביעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד