כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חברת מגדל זכתה בתחרות ה-WEBI 2012

מגדל זכתה בתואר הארגון בעל הפלטפורמה הדיגיטאלית, הרב ערוצית הכוללת הטובה ביותר בישראל • אתר האינטרנט של מגדל זכה בפעם הרביעית במקום הראשון

חברת מגדל זכתה בתחרות ה-WEBI 2012

מגדל זכתה בתואר היוקרתי - הארגון בעל הפלטפורמה הדיגיטאלית, הרב ערוצית הכוללת, הטובה ביותר בישראל, בתחרות WEBI 2012 הנערכת זו השנה השמינית על ידי קבוצת אנשים ומחשבים. כמו כן, אתר האינטרנט של מגדל זכה במקום הראשון בקטגוריית ביטוח ופיננסים - זו השנה הרביעית ברציפות לאחר שגבר בשלב הגמר על חברת הביטוח הפניקס.

הפעילות הדיגיטלית של מגדל כוללת אפלקציות לאייפון, לאייפד ולאנדרואיד, מערכות ממוחשבות לסוכן ואתר אינטרנט מוביל אתר הקבוצה www.migdal.co.il, כולל סימולאטורים, מצגות אינטראקטיביות, וידאו ומחוללים מתקדמים המסבירים את עולם הביטוח, וחיסכון ארוך הטווח בשפה פשוטה שכולם מבינים. האתר הינו מקור מידע מרכזי לא רק עבור למעלה ממיליון וחצי לקוחות מגדל, אלא גם ללקוחות כל חברות הביטוח והציבור הישראלי בכללותו.

עידו לוי, יו"ר חבר השופטים, מנכ"ל גלובל מרקטפלייס (גלובל מרקטפלייס מתמחה בפיתוח עסקי, מסחר ושיווק באינטרנט), נימק את הבחירה במגדל בקטגוריה משמעותית וחשובה זו: "אתר מגדל הוא בעצם פלטפורמה אינטרנטית רבת זרועות, החל מאפליקציית סלולר וכלה בסדרה אינטרנטית קומית בנושאי ביטוח. מגדל מאפשרים לאלפי סוכני ביטוח בישראל ליהנות מפלטפורמה גמישה בעלת שלל תכנים רלוונטיים ובכך ממנפת את כוחה השיווקי המקוון עשרות מונים. פלטפורמת אינטרנט זו מקדימה את אתרי האינטרנט של מתחרותיה בהפרש ניכר וגם מחברת בין העולם הפיזי לבין העולם המקוון בצורה המיטבית."

לאחר הכרזת זכיית אתר האינטרנט של מגדל במקום הראשון בקטגורית ביטוח ופיננסים אמר עידו לוי כי: "במגדל ממשיכים במהפכה השקטה של הפיכת נושא הביטוח הסבוך הלא ידידותי לנושא ברור ונגיש יותר ללקוחותיה. האתר מתוכנן בקפידה ונותן מענה לצרכים של לקוחות קבוצת מגדל. האתר מאפשר רישום וביצוע פעולות אונליין בצורה תכליתית."

המשנה למנכ"ל מגדל ומנהל תחום שיווק ופיתוח עסקי, משה תמיר, הוסיף כי "הזכייה הכפולה בתחרות ממחישה כי יצרנו במגדל לאורך השנים, פלטפורמה המשלבת בין העולם הדיגיטלי והפיזי. באמצעות שילוב זה אנחנו מאפשרים ללקוחותינו נגישות ומגוון בעולם תוכן מורכב ולערוצי ההפצה שלנו יצרנו פלטפורמה דיגיטאלית מתקדמת למינוף עוצמות הידע והמקצועיות שלהם בערוצים בהם הלקוחות נמצאים".

משנה למנכ"ל ומנהל מגדל טכנולוגיות, שי בסון, הוסיף כי "יצרנו במגדל עידן טכנולוגי בו כל תהליכי הליבה והמערכות מדברות ביניהן, דבר המאפשר זרימה והמשכיות של תהליכי עבודה, בין אם התחילו בעולם הפיזי או בין אם בעולם הדיגיטאלי".

למדור פתרונות ביטוח בחסות חברת מגדל לחצו כאן

לאתר מגדל לחצו כאן,
חברת מגדל ביטוח אינטרנט ארגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד