ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

מתנדבי אור ירוק קיימו פעילות הסברה לקראת החורף

מתנדבי המועדונים התפרסו בעשרות מוקדים, בדקו את תקינות הצמיגים וחילקו חומרי הסברה אודות הנהיגה בחורף. הפעילות מתבצעת במהלך חודש אוקטובר בעשרות מוקדים נוספים

מתנדבי אור ירוק קיימו פעילות הסברה לקראת החורף

במהלך חול המועד של חג הסוכות, התפרסו מתנדבי מועדוני "אור ירוק" והחברה למתנסי"ם-תנועת של"ם, בעשרות מוקדים ברחבי המדינה, ובדקו לחץ אוויר בצמיגי כלי הרכב. מתנדבי "אור ירוק" המתינו לנהגים בתחנות הדלק של "סונול", בדקו לחץ אוויר נכון בצמיגי כלי הרכב, כאשר כלי רכב שהצמיג בהם נמצא לא תקין, הופנו לעמדת לחץ האוויר בתחנה.

במקביל, חילקו המתנדבים חומרי הסברה בחסות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לנהגים, אודות החשיבות של צמיגי כלי הרכב ונהיגה בטוחה בתקופת החורף. כל נהג קיבל "ריחנית" לרכב, מתנת "מובילאיי" - מפתחת ומשווקת מערכת מתקדמת למניעת תאונות וסיוע לנהג. במהלך חודש אוקטובר ימשיכו מתנדבי מועדוני "אור ירוק" להתייצב בתחנות דלק ולבדוק את תקינות לחץ האוויר של כלי הרכב.

כשהכביש רטוב, צמיג תקין יכול לעשות את ההבדל בין תאונה לבין נהיגה בטוחה. לכן, חשוב לבדוק את תקינות הצמיגים לפני שהגשם מגיע. הגשם הראשון מאוד מסוכן, מאחר והוא מלווה בבוץ ובאבק, שגורמים לצמיגים לאבד אחיזה בכביש.

פעילות נוספת שביצעו מתנדבי אור ירוק במהלך חול המועד הייתה הקמת תחנת רענון בכביש 90. עמותת אור ירוק, בשיתוף חברת מפעלי תובלה ומתנ"א דרום, חברו יחד להפעלת תחנת רענון צפונית לצומת עידן על כביש הערבה. עובדי "מפעלי תובלה", כיבדו את הנוסעים בכביש במשקה קר, וחילקו להם חומרי הסברה בנושא בטיחות בדרכים.

עמותת אור ירוק: "רבים נוטים לזלזל בחשיבות הצמיגים ובלחץ האוויר בהם. צמיג לא תקין עלול להתפוצץ במהלך נסיעה ולגרום לאיבוד השליטה על כלי הרכב. כשהכביש רטוב, חשיבות הצמיג גדולה שבעתיים ולכן יש לבדוק את האוויר בכל מספר ימים".



















אור ירוק מתנדבים פעילות הסברה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד