י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מתגעגע הביתה? תתכשר

'בזק' השיקה במסיבת עיתונאים כרטיסי 'טלכרט' ו'בזקכרט' כשרים. הכרטיסים מאושרים ומפוקחים על-ידי 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'. הוסיפה כ-300 טלפונים ציבוריים בישיבות • וידאו ותמונות

סמנכ"ל השיווק של בזק לצד נציג 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', הרב חיים לאנג
סמנכ"ל השיווק של בזק לצד נציג 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', הרב חיים לאנג




'בזק' חושפת מוצר חדש: כרטיסי טלכרט ובזקכרט כשרים שהושקו במיוחד עבור ציבור שומרי המצוות. הטלכרט והבזקכרט הכשרים חוסמים תכנים שאין דעת חכמים נוחה מהם. הכרטיסים מאושרים ומפוקחים על ידי 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'. המהלך מלווה בקמפיין פרסומי תחת הכותרת: "מתגעגע הביתה? תתכשר!", באמצעות משרד הפרסום אפיקים.

כרטיסי הטלכרט הכשרים מופעלים באמצעות מספר גישה וקוד חיוג אישי, ומאפשרים חיוג מטלפון ציבורי בלבד בתוך הארץ ומהארץ לחו"ל. התשלום עבור כרטיס הטלכרט יתבצע בעת רכישת הכרטיס בהתאם למספר היחידות שבחר הצרכן.

לעומתו, כרטיס הבזקכרט הכשר מאפשר חיוג מכל קו בזק או טלפון ציבורי, כאשר החיוב מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות חשבון הטלפון. החיוב עבור השימוש בכרטיס לא כולל תשלום חודשי או התחייבות למינימום שיחות ויתבצע רק על פי מספר השיחות שיבצע המשתמש. בכרטיס הבזקכרט ניתן להשתמש גם בעת השהייה בחו"ל. הכרטיסים הכשרים החדשים מותגו באופן המותאם להווי הבית היהודי ושניהם נושאים את חותמת וועדת הרבנים.

בתוך כך, ממשיכה בזק לענות על צרכי המגזר והוסיפה כ-300 טלפונים ציבוריים במספר רב של ישיבות -"טלפון ציבורי זהב". מדובר בפיתוח טכנולוגי מיוחד של בזק עבור ישיבות ואולפנות, המתאים לשיחות בכרטיסי החיוג הכשרים.

לרגל ההשקה החגיגית, יוצאת בזק במבצע: רוכשים טלכרט כשר (בכל סכום) ומקבלים קופון בסך 100 שקל מתנה לרכישה ברשת אופטיקנה. השקה זו הינה המשך למהפכת התקשורת הכשרה של בזק. כזכור, תחילתה של המהפכה התרחשה לפני כשנה וחצי עם השקתו של השירות "קו ונקי", אשר נועד לחסום גישה לתכנים שאינם הולמים את ציבור שומרי תורה ומצוות. עד היום מחוברים לשירות "קו ונקי" אלפים רבים של לקוחות בזק.

שירות "קו ונקי" היווה בשורה של ממש לציבור החרדי והדתי המבקש מצד אחד ליהנות מחידושי הטכנולוגיה, אך מצד שני אינו מוכן שאלו יפגעו באורח חייו ואמונתו. כדי לספק את הצורך של ציבור שומרי תורה ומצוות לשמור על הטלפון נקי מתכנים לא ראויים, הפעילה בזק מאמץ טכנולוגי מתמשך בהשקעות גבוהות, כדי לפתח מערכת אמינה לגמרי, המאפשרת לסנן באופן מלא כל תוכן שמוגדר ככזה שאינו ראוי.

בזק ביצעה את המהלך יד ביד ובתיאום מלא עם וועדת הרבנים לענייני תקשורת, האמונה באופן מלא ובלעדי על סינון תכנים שאינם ראויים, בעוד שבזק מספקת את הפלטפורמה הטכנולוגית לכך. בכל שיחות הטלפון מ"קו ונקי" – הקו הכשר, נעשית בדיקה של מספר היעד מול רשימת מספרים אסורים, ובמידה והמספר מופיע ברשימה, השיחה אינה יוצאת לפועל. רשימת מספרי הטלפון האסורים מתעדכנת באופן תדיר. שירות הקו הכשר ניתן חינם לכל לקוחות בזק.

רן גוראון סמנכ"ל השיווק של בזק אומר: "בזק היא חברת התקשורת המרכזית והגדולה בישראל, וככזאת היא שמה דגש לשירות כלל מגזרי האוכלוסייה, וזאת באמצעות פיתוח שירותים מתקדמים וייחודיים המותאמים לצרכי הלקוחות. הכרטיסים הכשרים הינם חלק ממגוון המוצרים שמציעה בזק לשומרי התורה והמצוות המעוניינים לתקשר עם סביבתם באמצעים המתקדמים ביותר וללא חשש מפגיעה באורח חייהם. בזק אינה מתערבת בשיקולי חסימת היעדים, וכמובן שהיא דואגת לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר. בכל מקום בו האוכלוסייה החרדית תזדקק לשירותי תקשורת ייחודיים בזק תהיה שם כדי להציע אותם".

נציג 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', הרב חיים לאנג: "ועדת הרבנים הביעה את שביעות רצונה מהכרטיסים הכשרים המותאמים לצרכי המגזר. הוועדה מציינת לשבח את שיתוף הפעולה ואת הקשר של בזק עם המגזר החרדי באמצעות וועדת הרבנים. אין ספק כי השקת כרטיסי החיוג הכשרים מהווה חוליה נוספת בשרשרת הפעילויות שנוקטת חברת בזק לטובת המגזר. הוועדה מודה לבזק על כי נענתה לפניות ציבור ההורים והמחנכים ואפשרה לבני המשפחה להתקשר כשר גם מחוץ לבית".

הכרטיסים החדשים משווקים למגזר החרדי ללא עלות נוספת ומחירם הוא:
20 יחידות – 12 שקלים, 50 יחידות – 26.5 שקלים, 120 יחידות -56 שקלים, 240 יחידות – 110שקלים. את הטלכרט הכשר ניתן להשיג ברשת חנויות בזק, בסניפים נבחרים של דואר ישראל ובנקודות הפצה נוספות.

מחיר דקת שיחה בחיוג מבזקכרט הינו 15 אג' בכל שעות היום ללא דמי הצטרפות או כל עלות נוספת. להצטרפות לשירות הבזקכרט כשר: 1800-500-500.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד