כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ב'כנס הנבחרים' של הציבור החרדי ידונו בבחירות

כנס נבחרי הציבור החרדי של השלטון המקומי יתקיים החודש במלון ניר עציון בהשתתפות שרים, ח"כים, ראשי המשק ומאות נבחרים • פאנלים מקצועיים יאתגרו את הנוכחים

נתניהו בכנס הנבחרים הקודם
נתניהו בכנס הנבחרים הקודם

מאות נבחרי ציבור חרדיים, עסקנים ואנשי ציבור יתכנסו בחודש חשוון במלון 'ניר עציון' ל'כנס הנבחרים' - ועידת נבחרי הציבור החרדי.

ועידת נבחרי הציבור החרדי מתקיימת ביוזמת ובארגון פורום הרשויות החרדיות. במהלך הכנס צפויים להתכנס מאות נציגי ציבור חרדיים, מובילי דעת קהל וגורמי השפעה במגזר, לצד שרים, חברי כנסת וראשי הממשל, וזאת במטרה להעניק כלים לנבחרי הציבור לייעול עבודתם ודרכי פעולה להשגת צרכיהם בצורה מיטבית.

במהלך ימי הכנס יתקיימו מושבים שיעסקו בנושאים העומדים לפתחם של נבחרי הציבור, ביניהם: ארנונה, ביקורת, בנקים, בריאות, הגנת הסביבה, חינוך ובינוי לחינוך, יחסי ציבור, מיחזור, קהילה בעיתות חרום, קופות גמל, קרנות השתלמות, רווחה, תחבורה, תיירות, תכנון בניה, תעסוקה, תקציב, תקשורת ועוד.

העובדה כי בכנס צפויים להשתתף נבחרי ציבור מ-88 ערים ורשויות המייצגים יחדיו למעלה ממיליון תושבים, תעניק למשתתפים אפשרות למפגש בלתי אמצעי למטרת ליבון העניינים המקצועיים העומדים על סדר יומם של נציגי הציבור, כמו גם מפגשים פרטיים עם ראשי הממשל והמשק הישראלי, על מנת להביא בשורה לציבור התושבים.

בימים אלו נשלמות ההכנות לקראת הוועידה, ונסגרת התוכניה שלהבטחת המארגנים צפויה להיות עשירה, מקצועית ומגוונת.

לאור העובדה כי המדובר בתקופת בחירות, צפויים הנוכחים אף לדון בנושא בוער זה, תוך מתן דגש על השפעת הבחירות הארציות על נבחרי הציבור והצורך בהיערכות נכונה לקראת ימי הבחירות.

הנציגים ברשויות המקומיות שטרם קיבלו הזמנות, או שטרם נרשמו, מתבקשים להזדרז ולהרשם בחברת 'מלכות', מפיקי 'כנס הנבחרים'.

הוועידה הייחודית מעוררת עניין בקרב גורמי ממשל, שכן היא מעניקה לנוכחים אפשרות להיפגש עם נבחרי המגזר החרדי על כל שלוחותיו.
כנס הנבחרים אישי ציבור ניר עציון פורום הרשויות החרדיות ועידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד