כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אובמה VS מיט רומני • סיבוב שני

אובמה VS מיט רומני • סיבוב שני

העימות הנשיאותי השני בין נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, למועמד הרפובליקני לתפקיד, מיט רומני, הסתיים בניצחון של הנשיא המכהן, כך על פי הסקרים שהתפרסמו בארצות הברית עם תום העימות.

רשתות השידור CNN ו-CBS פרסמו סקרים לפיהם זכה אובמה ליתרון של 7% על פני רומני.

על-פי הסקר של רשת CNN הנשיא זכה לאמונם של 46% מן הצופים בעימות לעומת 39% שהאמינו לרומני. על-פי הסקר של CBS האמינו 37% מן הצופים לברק אובמה לעומת 30% שהאמינו ליריבו.

העימות התקיים בלונג איילנד בניו-יורק, שם נדרשו השניים לשאלות מתוך הקהל. השואלים נבחרו על ידי מנחת העימות, העיתונאית קנדי קרול מרשת הטלוויזיה CNN מתוך 80 מצביעים מתלבטים שנבחרו על ידי מכון סקרים.

אובמה, הרבה לתקוף את רומני בטענות לאי-אמירת אמת ולניצול פוליטי של המצב הביטחוני בארצות הברית ובעולם. אובמה התייחס לרצח השגריר האמריקני בלוב, לדבריו, מייד לאחר המתקפה על הקונסוליה האמריקנית בבנגזי הורה לתגבר את האבטחה שם ובשגרירויות נוספות של ארצות הברית.

"לרומני הייתה תגובה אחרת לגמרי, כשעדיין התמודדנו עם האיום רומני יצא לתקשורת וניסה להרוויח נקודות פוליטיות. זה לא איך שהמפקד העליון צריך לעבוד", אמר הנשיא. מיט רומני, מנגד, האשים את אובמה בכישלון המדיניות שלו ביחס לאירן, לישראל ולמזרח התיכון באופן כללי.
ברק אובמה נשיא ארצות הברית מיט רומני עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד