כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"מסולף ומשולח רסן" • הפרקליטות נגד אולמרט

החלטת הפרקליטות להגיש ערעור בעניינו של אהוד אולמרט פתח קרב מהלומות מילולי • "הפרקליטות מנסה להציל את יוקרתה", טוען דוברו • "הדובר מסלף", הגיבה הפרקליטות

אהוד אולמרט. צילום: פלאש 90
אהוד אולמרט. צילום: פלאש 90

החלטת הפרקליטות להגיש ערעור נגד פסק הדין בענינו של אהוד אולמרט פתח קרב מהלומות מילולי והביא לחילופי דברים קשים בין אנשי אולמרט לצוות התביעה במשפטו.

לאחר ההודעה אמש (ג), על כוונתם לערער על זיכויו החלקי במשפטו, אמר דוברו של אולמרט אמיר דן כי "אין מאחורי הערעור דבר מלבד רדיפה אישית ומרושעת נגד מר אולמרט.

"במקום להפנים את הביקורת וללמוד את פסק הדין על מנת שלא יחזור על עצמו לעולם מקרה שבו פרקליט מדינה גורם להדחת ראש ממשלה מכהן בישראל שלא בצדק, מנסה פרקליט מדינה להציל את יוקרתו האישית ולהשיג לעצמו מקצה שיפורים".

"הזיכוי היה מהדהד", אומר דן, למרות ההרשעה החלקית בהפרת אמונים, "וכלל גם ביקורת חריפה על התנהלות הפרקליטות. במקום להפנים את הביקורת, מנסה פרקליט מדינה להציל את יוקרתו האישית ולרדוף את אולמרט על חשבון משאבי הציבור".

הפרקליטות לא נשארה חייבת ושחררה הודעה חריפה ותוקפנית נגד הדובר. "אנו מצרים על ההתבטאויות משולחות הרסן מטעם דוברו של מר אולמרט נגד צוות התביעה ונגד פרקליט המדינה באופן אישי", לשון ההודעה.

"דוברו של מר אולמרט", מדגישה ההודעה, "כהרגלו, מציג לציבור בצורה מסולפת מאין כמותה הן את תכני הכרעת הדין בעניינו של מר אולמרט והן את תהליכי קבלת ההחלטות בפרקליטות.

"אנו סבורים כי אין מקום לביטויים מעין אלה בשיח הציבורי-תקשורתי והדברים הם חמורים וחסרי אחריות.

"למען הסר ספק, אנו שבים ומבהירים כי העדכון הטלפוני שנמסר לעו"ד זהר על ההחלטה לערער לא היה מיועד לפרסום התקשורת ולא הפרקליטות היא שהביאה למסירת הידיעה לציבור", הצהירו חברי צוות התביעה.
אהוד אולמרט פרקליטות בית משפט ערעור קדימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד