ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

קנדה: בקבוק תבערה הושלך למסעדה כשרה

הבקבוק גרם לנזק כספי כבד למקום • לדברי עד ראיה שני רעולי פנים נמלטו מהזירה • בעל המסעדה: "גם לפני שנתיים הושלך בקבוק תבערה, ועד כה לא נלכדו המשליכים"

המסעדה במונטריאול שנפגעה
המסעדה במונטריאול שנפגעה

אירוע מזעזע של אנטישמיות התרחש במונטריאול שבקנדה: בקבוק תבערה נזרק היום (ה) לפנות בוקר לתוך מסעדת 'צ'ופס רסטו' - מסעדת סטייק כשרה הממוקמת ברחוב קווין מרי 5332.

הבקבוק נזרק לעבר חלון הראווה של החנות, חדר לתוך המסעדה והצית את הריהוט. למרבה המזל, רסיסים פגעו במטפי המים המותקנים במסעדה, והללו החלו להתיז מים באופן אוטומטי - וכיבו את השריפה שפרצה בתוך המסעדה.

עם זאת, חלון הראווה של המסעדה נופץ על ידי הבקבוק, והמים שהותזו פגעו קשות בריהוט ובקירות המסעדה.

עד ראיה שעבר במקום, סיפר למשטרה, כי בסביבות השעה ארבע שמע רעש מוזר מכיוון המסעדה, וכשהציץ מהחלון ראה את חלון המסעדה מנופץ, ושני צעירים רעולי פנים נמלטים מהמקום.

לדברי בעל המסעדה סיפר גם לפני שנתיים הייתה המסעדה יעד למתקפה - וגם אז נזרק לעברה בקבוק תבערה, אך עד כה לא הצליחה המשטרה להניח את ידיה על הפושעים.

עם זאת, הפעם הבהירו במשטרת מונטריאול כי הם נחושים ללכוד את הפושעים, בפרט שמדובר באירוע משולש: כחצי שעה לפני הפגיעה במסעדה הכשרה, נזרקו בקבוקי תבערה גם לעבר בית קפה הנמצא במרחק שבעה רחובות מהמסעדה הכשרה, וכן לעבר מסעדה נוספת שאינה כשרה.
מסעדה בקבוק תבערה מונטריאול אנטישמיות משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד