ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

דרמה בבני-ברק: לאחר 18 שעות נמצא בן 14 שנעדר

אורח מאשדוד יצא לבית המארחים לפני בני משפחתו - ונעלם • מאות אזרחים ומתנדבי 'הצלה' חיפשו - והנעדר נמצא בצהרי שבת בגבול בני-ברק-רמת-גן, כשהוא תשוש

צילום אילוסטרציה: פלאש90
צילום אילוסטרציה: פלאש90

במהלך שבת נערכו חיפושים בבני-ברק אחר נער בן 14, בן למשפחה שהגיעה מאשדוד להתארח בשבת בעיר, שנעדר מאז תפילת ערבית של ליל שבת. בשבת אחר הצהרים הוא אותר בריא ושלם בפאתי העיר.

בליל שבת, לאחר התפילה, יצאו בני משפחה מבית כנסת סמוך לגן וורשה ברחוב רבי עקיבא, לעבר בית המארחים - אחיו של הנגדר - ברחוב קהילות יעקב. אחד מבני המשפחה, בן 14, אמר לאביו כי הוא צועד מהר יותר והחל ללכת לבדו.

כשהגיעו בני המשפחה לבית בו התארחו התברר להם, כי הנער טרם הגיע הביתה. הם המתינו עד לאחר הסעודה - ואז יצאו לחפשו. לאחר שעברו מספר שעות מאז נעדר, פנו לארגון 'הצלה גוש דן' וביקשו את עזרתם. למתנדבים הצטרפו גם מתנדבי 'השומרים'.

בשבת בצהרים, כשעדיין לא אותר הנעדר, פנו בני המשפחה לארגון 'איחוד הצלה', שהקימו חפ"ק חיפושים ברחוב דונולו, שם ממוקמים משרדי הארגון.

לחפ"ק הגיעו מעל 700 מתנדבים, הנמנים על קהילתו של הנעדר, שם חילקו אותם לקבוצות שסרקו את כל בני-ברק, לרבות השכונות המרוחקות.

הגר"י סילמן פיקח על החיפושים שהתנהלו ממוקד איחוד הצלה, כאשר חובשים ערבים מכפר קאסם ביצעו את הפעולות הכרוכות בחילול שבת. אמבולנס של 'איחוד הצלה' ואמבולנס של 'עזר מציון' סובבו בעיר והכריזו את תיאורו של הנעדר.

בהמשך אף נפתח חפ"ק במשרדי 'הצלה גוש דן' ברחוב רבי עקיבא במרכז העיר, משם המשיכו לצאת מאות מתנדבים לחיפושים אחר הנעדר.

לאחר כ-18 שעות מאז נעדר, הוא נמצא בגבול בני-ברק רמת-גן, כשהוא בריא, אך תשוש מאוד, והוחזר לבני משפחתו.

אושי שלומוביץ, יו"ר הצלה גוש דן, מספר: "לקראת חצות בליל שבת פנה אביו של הנער לתורן הארגון, וסיפר לו שבנו שהלך עמו לבית הכנסת נעלם. פתחנו חפ"ק חיפושים במיידית, וחילקנו את העיר לגזרות שונות ושלחנו מתנדבים. לאחר שעות של חיפושים שעלו בתוהו, עליתי לנשיא הארגון הגר"ש וואזנר, שהורה לצאת ברמקולים ברחבי העיר. ברוך ה' הנער נמצא מספר שעות אחרי שהוצאנו רמקולים על ידי קבוצת בחורי ישיבה מחסידות גור שנשלחו לגיזרה מהחפ"ק".

אפי פלדמן, מנהל סניף 'איחוד הצלה' - בני ברק, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "אנו שמחים שהבחור נמצא והוחזר אל חיק משפחתו כשהוא בריא ושלם, כל החיפושים נעשו על פי הוראות רבני סניף בני ברק ובפיקוחו של הגר"י סילמן שליט"א. אני מודה לכל מתנדבי איחוד הצלה בני ברק ולתושבי העיר הרבים שעזבו את ביתם ומשפחתם במשך שעות רבות במהלך השבת על מנת לעזור ולסייע בחיפושים וכולי תקווה שלא יצטרכו להשתמש שוב בשירות מחלקת איתור הנעדרים של איחוד הצלה בני ברק".

עד ראייה: "השתתפתי בחיפושים. לחסידות גור יש במה להתגאות. מי שיצאו בהמוניהם, היו חסידי גור. ראיתי כ-700 בחורים ואברכים חסידי גור אחוזי אמוק, מתחננים שיתנו להם כתובת/רחוב לסרוק".
חיפושים שבת נעדר חפ''ק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד