ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

איפור דיאטטי • המדריך להרזיית הפנים

נמאס לך לראות במראה פנים שמנמנות? • לירין שחף, מורה ומנהל בית הספר מספר 1 למקצועות האיפור יש כמה רעיונות מעניינים עבורך • מראה דיאטטי

איפור. צילום: יחצ
איפור. צילום: יחצ



אם מאסת בספירת קלוריות ולא הצלחת לשכנע אף אחד חוץ מאשר את עצמך, שהשלת כמה ק"ג, קבלי ארבעה טיפים עם הבטחה של מאפר לאומי, למראה פנים רזה יותר בלי לדחוס לפה עלה אחד של חסה.

מבנה פנים אובאלי נחשב אידאלי. צורה זו מאופיית בפנים רחבים באזור הרקות שהולכים ומתחדדים לכיוון הסנטר - מזכיר מעט את צורת המשולש.

מבנה פנים זה נחשב ל"נכון" משתי סיבות: הוא מבליט את עצמות הלחיים ויוצר תחושה של צוואר גבוה ומורם.

למרבה הצער, לא כולם נולדים עם מבנה פנים זה, אך בעזרת מעט חומרי איפור ותירגול קל, ניתן להצליל ולהאיר את הפנים, כך שיראו קרובים למבנה האובאלי.


שיזוף מלאכותי

נכון, לא בריא לרבוץ בשמש. מצד שני, עור פנים שזוף נראה רזה יותר (צבעים כהים ומבריקים "מקטינים"). לקבלת מראה שזוף איכותי, יש להשתמש במייק-אפ במרקם מוצק עשיר בלחות ולא במייק-אפ נוזלי, שמשאיר מראה "מט" ויבש.

המריחה תעשה על ידי ספוגית רטובה, ממרכז הפנים כלפי חוץ בטפיחות קלות, אותם מניחים באזור הלחיים, ואיזור ה- "טי" (מצח-אף-סנטר). מקבעים את המייק-אפ על ידי פודרה בגוון שזוף נוטה למבריק ולא "מט".


מסגור פנים עם ברונזר

אם את מאלה שרק המילה "מייק-אפ" בעונת קיץ כבר גורמת לה להזעה (אין מה לעשות... נשים מלאות מזיעות יותר), לכי על ברונזר במרקם יבש ואבקתי. הוא מתאים לכל ימות השנה ויוצר מראה שזוף.

השתמשי בברונזר בגוון חום מוקה בתנועות המקיפות את הפנים. אלה יצרו מסגרת כהה יותר "שתצר" את הפרונט.

עשי זאת בעזרת מברשת גדולה משיער טבעי. לסיום’ ורק מהחומר שנותר במברשת (בלי להוסיף עוד חומר), עוברים על עצמות הלחיים, המצח, הצוואר, והלסת – כדי לא ליצור הבדלי גוון משמעותיים בין המסגרת לשאר הפנים.


בניית עצם הלחי

סומק בגוון נכון וממוקם נכון "מרים" את הפנים ומעניק מראה פחות "נפול". יש למרוח את הסומק בזווית הפנים קרוב יותר לאזור האוזניים והרקות.

הנחת סומק במרכז הפנים יוצרת תחושה של מראה פנים מלא. טכניקת משיכת סומק או פודרה כהה מאוד בצידי הפנים יוצרת הצללה ומראה פנים רזה יותר.
ממקמים את הסומק מתחת לעצם הלחי, כך שנוצרת אשליה של פנים במבנה מאורך וחטוב יותר. ניתן להשתמש בשני סוגי מרקם. מרקם של צללית דחוסה ולא אבקתית - מניחים אותה עם מברשת סומק רכה; או במרקם משחה - להנחה מעל שכבת המייק-אפ בעזרת כרית האצבע, עד למיזוג מושלם עם גוון המייק-אפ.

אף (על פי כן ) – אף רזה יותר

בעזרת משחקי אור וצל של גווני מייק אפ ניתן להגיע לטשטש פגמים. צבע כהה יקטין ישקיע וירחיק ואילו הבהיר יקרב, יבליט ויגדיל.

כדי להצר אף "מלא" יש להקטין ו"להשקיע" את צדדיו. מורחים מייק אפ כהה באזורים הבולטים של צידי האף: הגבולות מטשטשים עם מייק אפ בהיר כדי שהמעבר בין הכהה לגוון עורך לא יבלוט.

כדי "לקצר" אף ארוך - מניחים מייק אפ כהה מתחת לחוטם ב ומטשטשים עם מייק אפ בגוון העור כדי שהמעבר לא יהיה חד ולא ייראה כתם.

איפור השמנה אף עצמות הלחי ירין שחף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד