י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שמן קנולה 'עץ הזית' בריא יותר

בתהליך זיכוך השמן הולכים לאיבוד רכיבים בריאותיים חשובים. רק בשמני קנולה 'עץ הזית' נשמרים הרכיבים הבריאותיים החיוניים לבריאותנו

שמן קנולה 'עץ הזית' בריא יותר

ידוע כי שמן קנולה הוא בין השמנים המומלצים ביותר מבין השמנים הרגילים הקיימים היום על המדף. אולם, בתהליך זיכוך השמן הולכים לאיבוד רכיבים בריאותיים חשובים. לכן כדי ליהנות מיתרונותיו הבריאותיים של שמן הקנולה מומלץ לקנות שמן קנולה המועשר ברכיבים בריאותיים שהוספו לו לאחר תהליך הזיכוך.

שמני קנולה של 'עץ הזית' מועשרים ברכיבים בריאותיים כגון ויטמין E ונוגדי חמצון נוספים . הרכיבים הבריאותיים תורמים להגנה על הגוף, לבריאות הלב ולשמירה על עמידות השמן במהלך הבישול, הטיגון, והאחסון.

שמן הקנולה מסדרת 'עץ הזית' - מועשר' מועשר בויטמין E התורם למניעת מחלות לב ולשמירה על בריאות העור. ושמן הקנולה מסדרת 'עץ הזית' – 'בריאות מהטבע' מועשר גם בויטמין E וגם בשלשה נוגדי חמצון נוספים בריכוז של שמן מכבישה קרה התורמים הן לבריאות הלב והן לשמירה על עמידות השמן במהלך האחסון, הבישול והטיגון.
.
לעץ הזית גם שמנים מסדרת 'מועשר' המועשרים בויטמין E. ויטמין E תורם גם לשמירה על בריאות העור. מלבד תרומתם לבריאות האדם, לנוגדי חמצון חשיבות מיוחדת בעולם השמנים, כיוון שהם תורמים להגנת השמן מפני חמצון וכך להגברת עמידותו/לשמירת איכותו במהלך האחסון, הבישול והטיגון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד