ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מדנון ועד ליצמן • מי מסייע ליהודה ושומרון?

דו"ח מטות ערים מנתח את פעילות הח"כים בנושא יהודה ושומרון • בעוד דני דנון פעל בנושא 36 פעמים, יעקב ליצמן לא פעל אפילו פעם אחת • הנתונים המלאים

במקום הראשון. דני דנון
במקום הראשון. דני דנון



דו"ח מטות ערים מציג נתונים מעניינים באשר לפעילות הח"כים בכל הנוגע לנושא יהודה ושומרון.

הדו"ח עצמו מנתח בקפידה את נתוני הפעילות של הח"כים במהלך הכנסת ה-18, תוך שהוא בודק מי מגן ביותר על הארץ. האם ידעו חברי הכנסת כי יספרו להם את האזכורים שהעניקו לנושא? לא ברור, מה שברור הוא שבעתיד עשוי המספור הזה להוות טריגר מעודד.

נעבור לנתונים עצמם.

במקום הראשון עומדת מפלגת "האיחוד הלאומי, עם 27 אזכורים, מספר גבוה ובפרט כשמביטים עליו באופן יחסי למספר הח"כים במפלגה. בין הח"כים צועד במקום הראשון ח"כ דני דנון מהליכוד, עם המספר הגבוה ביותר של אזכורים –לא פחות מ-36.

במקום הראשון ח"כ מיכאל בן-ארי עם 35! אזכורים, ולאחריו אריה אלדד – 30, אורי אריאל – 26 ויעקב כץ כצל'ה עם 15 אזכורים בלבד.

במקום שני מבין המפלגות צועדת מפלגת 'הבית היהודי' – עם ממוצע 14 אזכורים לטובה.

במקום הראשון אורי אורבך – עם 23 אזכורים, ולאחריו זבולון אורלב – 15, ודניאל הרשקוביץ – עם 5 אזכורים בלבד.

מ'הליכוד' ועד 'דגל'

הליכוד – עם ממוצע של 10 אזכורים: במקום הראשון דני דנון עם 36! אזכורים, יריב לוין – 33, ציפי חוטובלי – 24, כרמל שאמה-הכהן – 13, מירי רגב – 14, בוגי יעלון ויולי אדלשטיין עם 10 אזכורים, ציון פיניאן ואיוב קרא – 9, משה כחלון – 8, ישראל כץ ורובי ריבלין - 7, יוסי פלד – 6, חיים כץ – 5, מיקי איתן 4 זאב אלקין 14 אופיר אקוניס 14 גלעד ארדן 13, בני בגין 12 גילה גמליאל 6, לאה נס וגדעון סער – 3, דן מרידור לימור לבנת יובל שטייניץ וסילבן שלום...1 בלבד.

בש"ס מציגים ממוצע של לא פחות מ-8 אזכורים לטובה, מעניין יהי הלראות כמה אזכורים שכאלו יהיו כנסת הבאה בה חלק מקודקודי המפלגה אינם מזוהים בהכרח עם הצד הימני של המפה.

במקום הראשון יו"ר הסיעה, אברהם מיכאלי, עם 19! אזכורים, ולאחריו חיים אמסלם – 18 אזכורים, דוד אזולאי – 13, ניסים זאב – 11, יצחק ועקנין – 9, אמנון כהן – 6, אלי ישי – 4, יצחק כהן – 3, אריאל אטיאס – 2 אזכורים, יעקב מרגי ומשולם נהרי – עם אזכור אחד בלבד.

בישראל ביתנו מציגים ממוצע של 5 אזכורים:

במקום הראשון עומד משה מוץ מטלון – עם 10 אזכורים, לאחריו דודו רותם – 9 אזכורים, עוזי לנדאו ואלכס מילר – 8 אזכורים, רוברט אילטוב – 6, סטס מיסז'ניקוב – 7, חמד עמאר ואורלי לוי-אבוקסיס – 5, אנסטסיה מיכאלי וליה שמטוב – 4, יצחק אהרונוביץ ופאינה קירשנבאום- 3, סופה לנדבר – 2, ואחרון ברשימה: סגן שר החוץ, דני אילון עם...0 אזכורים...

ב'יהדות התורה' מציגים ממוצע של 4 אזכורים בלבד.

במקום הראשון עומד אורי מקלב – עם 8 אזכורים, לאחריו משה גפני – 6, מנחם אליעזר מוזס – 3, מאיר פרוש – 2 ויעקב ליצמן...עם 0 אזכורים...
יהודה ושומרון יהדות התורה ימין ש''ס האיחוד הלאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד