כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

שני מחבלים ירו מרגמות - ונהרגו מאש חיל האוויר

הבוקר נורו חמש רקטות לעבר שער הנגב, ללא נפגעים • בבוקר נורו מרגמות לעבר כוח צה"ל, שהשיב באש וגרם להרג ולפציעת המחבלים: "האחריות על חמאס"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

שני מחבלים פלסטינים נהרגו הבוקר (ב') בתקיפות חיל האוויר ברצועת עזה.

הבוקר סמוך לשעה 6:30 בעקבות שיגור חמש רקטות מרצועת עזה לעבר מועצה האזורית שער הנגב ובמועצה אזורית חוף אשקלון, הופעלה מערכת צבע אדום. לא דווח על נפגעים או על נזק.

כשעתיים לאחר מכן, דיווחו הפלסטינים כי חיל האוויר תקפו מוקד פעילות של חמאס באזור מחנה הפליטים ג'בליה וכי אדם אחד נהרג ושניים נפצעו.

בהמשך, ירו מחבלים פצצות מרגמה לעבר כוח צה"ל סמוך לגדר המערכת סמוך לבית להיא בצפון הרצועה. הכוח השיב באש, ולא היו נפגעים.

זמן קצר לאחר מכן תקף צה"ל פעם נוספת את חולייה של הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית ששיגרה את פצצות המרגמה, מחבל אחד נהרג הרוג ופצוע.

מדובר צה"ל נמסר כי "כלי טיס של חיל-האוויר תקף לפני הצהריים בצפון רצועת עזה חוליית מחבלים נוספת שעסקה בהכנות לשיגור ירי תלול-מסלול, וכי זוהתה פגיעה מדויקת".

"בשעות הבוקר נורו מספר פצצות מרגמה לעבר כוח שעסק בפעילות שגרתית סמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. כוחות צה"ל השיבו באש".

"לפני זמן קצר זוהתה חוליית מחבלים בצפון רצועת עזה שעסקה בהכנות אחרונות לירי נוסף. כלי טיס של חיל-האוויר תקף את החוליה וסיכל את הירי.זוהתה פגיעה".

"הפשע שביצע האויב לא יעבור ללא תגובה" פירסמו בתגובה הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם "הציונים ישלמו את המחיר". לדבריהם ישראל ממשיכה לבצע "פשעים נגד אדמותינו ועמנו" וממשיכה ליזום מתקפות ולשפוך את דם הפלסטינים.

ראש הממשלה נתניהו התייחס בפגישתו עם נציג הקוורטט למזרח התיכון טוני בלייר לירי הטילים הבוקר. "לא ניתן לחמאס שנתמך על ידי אירן לירות עלינו טילים", אמר נתניהו והוסיף: "אנו נמנע את התחמשותם. לא ניתן להם להימלט ללא עונש".
רצועה ירי מחבל בית ליהיא צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד