י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הסגן שרצה להיות יו"ר • גלריה

480 סגני ראשי ערים הלכו היום לבחירות. על הפרק: תפקיד יו"ר פורום סגני ראשי הרשויות, במסגרת מרכז השלטון המקומי • הצלם עוזי ברק תיעד את יומו של המתמודד הש"סי אוריאל בוסו עד ההפסד המר

הסגן שרצה להיות יו"ר • גלריה

זה שנים כובשת תנועת ש"ס עוד ועוד עמדות שליטה מעניינות, חותרת ליעד של החזרת עטרה ליושנה בכל אמצעי בו ניתן להשיגו.

היום היא שוקדת על היעד הבא: תפקיד יו"ר פורום סגני ראשי הרשויות, במסגרת מרכז השלטון המקומי. מדובר בגוף בו חברים למעלה מ-400 נציגים של ערים, מועצות אזוריות ומקומיות, אליו מנסה מ"מ ראש עיריית פתח-תקווה, אוריאל בוסו, להגיע. הפורום הוקם ביוזמת עוזי כהן ז"ל, האיש שכיהן כסגן ראש העיר רעננה עד ליומו האחרון.

אל הבחירות הללו, שנערכות היום (ג'), צועד בוסו לאחר שקיבל פניות מראשי ש"ס ולא לפני שקיבל את ברכת הגר"ע יוסף.

בש"ס מסבירים את ההיגיון שמאחורי המרוץ ואומרים, כי מדובר בעיר שהיא אחת מהגדולות והבולטות בפורום. מאחר ובוסו זוכה, לדבריהם, להערכה רבה בין חברי הפורום ובתמיכה חוצה מפלגות, רבים סיכוייו להיבחר. בהקשר זה יש להזכיר נקודה מעניינת ולפיה כמחצית מחברי הפורום מגיעים מהמגזר הלא יהודי, אשר לדברי בוסו, בשיחות עמו, הם הביעו את תמיכתם בו.

"אני מאמין כי אדע ליצוק תכנים ומשמעויות ייחודיות במסגרת פורום סגני ראשי הרשויות", הוא אומר. "יחד עם שר הפנים וראשי משרדים נוספים נפעל לתועלת הרשויות החברות בפורום. ישנם נושאים ופרויקטים וכן התמודדויות משותפות לערים, ולכן התלכדות והעמידה המשותפת מול גופים שלטוניים תהא בעלת ערך חשוב ותורם. המטרה המשותפת לכולנו היא להביא לפתרון של בעיות השעה ברשויות ולהצעיד קדימה לקראת שגשוג וקידום הנושאים בישובים בהם פועלים חברי הפורום".

בשעה זו מגיעות תוצאות הבחירות ועל פיהם הפסיד אוריאל בוסו את הבחירות, לאלי בוסקילה מבת ים. על פי ספירת הקולות עולה כי בוסו הפסיד את התפקיד בהפרש של 26 קולות. בבחירות 292 מצביעים, 158 קיבל בוסקילה, ו-132 קיבל אוריאל בוסו.

מדובר בתפקיד המעניק סמכויות נרחבות בכל הנוגע לתיקוני חקיקה בשלטון המקומי, וכן מאפשר לו לקדם יוזמות ומיזמים חברתיים וחינוכיים לאוכלוסיות חלשות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד